لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باتری اپل واچ مجهز به هپتیک انجین خواهد شد

باتری اپل واچ مجهز به هپتیک انجین خواهد شد

 اپل در حال کار روی تولید اپل واچ سری ۷ است و حالا مشخص شده که این شرکت در تلاش است تا باتری تعبیه شده در اپل واچ را مجهز به سیستم هپتیک انجین کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از یکی از پتنت‌های ثبت شده توسط شرکت اپل در سازمان ثبت اختراع آمریکا مشخص شده که مدل‌های آینده ساعت هوشمند اپل واچ قرار است مجهز به یک رابط کاربری جدید برای اتصال و کاربری باتری شوند.

در این پتنت شرکت اپل توضیح داده که تصمیم دارد تا ماژول برد داخلی دستگاه را به شکل نازک‌تر طراحی و تعبیه کند و آن را از داخل برد مداری حذف کند. اپل در تلاش است تا هپتیک انجین را به شکلی متفاوت در دل باتری اپل واچ تعبیه کند که از آن طریق کاربران می‌توانند همچنان بدون احساس تغییر در روند کاربری، از ساعت هوشمند خود استفاده کنند.

این پتنت به طور کلی در مورد یک دستگاه الکترونیکی دارای برد مداری و یک کاور شفاف صحبت به میان آورده که روکش روی نمایشگر آن مجهز سیستم‌های حساس به تاچ است و یک هپتیک انجین در بخش بدنه باتری آن قرار گرفته است. این باتری به صورت مستقیم به زیر نمایشگر متصل شده است. در ادامه این توضیحات اپل از قطعات دیگری نظیر یک قطعه مگنتی و یک کویل مناسب برای شارژ بی‌سیم و موارد دیگر نیز سخن به میان آورده که کاربری آن از نظیر مصرف کننده تفاوتی با اپل واچ امروزی ندارد.

در حقیقت در این مدت مشخص شده که شرکت اپل در تلاش است تا سیستم باتری اپل واچ را به صورت متحرک طراحی کند و از آن طریق استفاده از باتری‌های متحرک را به ساعت‌های هوشمند خود جا بیاندازد.

در تصاویر منتشر شده همراه با این پتنت می‌توان دید که ظاهر اپل واچ به شکلی متفاوت تغییر کرده است. تا پیش از این شایعات بسیار زیادی تائید کرده بودند که شرکت اپل در تلاش است اپل واچ سری ۷ را با طراحی متفاوت به لبه‌های سخت مشابه آیفون ۱۲ آماده عرضه به بازار کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420