لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

صدرنشینی آمار فروش آیپد در جدول فروش تبلت‌های سال 2020

صدرنشینی آمار فروش آیپد در جدول فروش تبلت‌های سال 2020

گزارش‌های آماری حاکی از آن است که اپل با فروش 19.2 میلیون واحدی آیپد در سه ماهه چهارم 2020 در صدر بازار تبلت‌ها قرار گرفته است.

بنابر اطلاعات جدید منتشر شده شرکت تحقیقات فناوری و گوشی‌های هوشمند Canalys، اپل همچنان در صدر فروش آیپد به خصوص در سه ماهه پایانی 2020 است و نسبت به سال 2019 با فروش 13.7 میلیون واحد به رشد 40 درصدی رسیده است.

سهم اپل از بازار فروش تبلت‌ها 36 درصد بوده که تقریباً دو برابر سهم بازار این شرکت به نزدیک‌ترین رقیب خود یعنی سامسونگ است که 19 درصد بازار را در اختیار دارد. سامسونگ در سه ماهه پایانی سال 2020 در حدود 9.9 میلیون تبلت فروخته است.

بعد از این دو شرکت، آمازون با فروش 6.5 میلیون واحد و سهم بازار 12 درصدی در رتبه سوم و بعد از آن Lenovo با فروش 5.6 میلیون واحد و سپس هواوی با فروش 3.5 میلیون تبلت قرار می‌گیرد.

موسسه Canalys همچنین آمار فروش ترکیبی از کامپیوترهای شخصی، تبلت و کروم بوک‌ها را به اشتراک گذاشته و بر اساس این معیار اپل دومین فروشنده در جهان با 26.4 میلیون فروش دستگاه بوده که بیش از 42 درصد فروش ترکیبی از مک و آیپد در 2019 بوده است.

اپل با فروش 81.4 میلیون آیپد و مک در سال 2020 بعد از لنوو با 87 میلیون واحد فروش قرار گرفته است. اپل همچنین اخیراً نتایج درآمد حاصل از فروش مک و آیپد در سه ماهه پایانی سال گذشته را با تأکید بر ادامه فروش قوی آن‌ها ارائه کرده است.

اپل با فروش آیپدها به ارزش 8.4 میلیارد دلار با بیش از 6 میلیارد دلار در سه ماهه سال گذشته، رشد 41 درصدی سالیانه را تجربه کرده است.

با وجود بحران جهانی کرونا و حضور مردم در خانه برای کار و یادگیری، فروش مک و آیپد به قوت خود باقی مانده است. اپل قصد دارد برای امسال آیمک‌های پیشرفته و مک بوک پروهای جدید با پردازنده اپل سیلیکون را عرضه کند که باعث افزایش فروش این شرکت خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373