لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک به شکایت فیس‌بوک علیه اپل واکنش نشان داد

تیم کوک به شکایت فیس‌بوک علیه اپل واکنش نشان داد

 تیم کوک مدیرعامل اجرایی اپل طی کنفرانس مجازی اخیر به شکایت فیس‌بوک علیه اپل واکنش نشان داده و اشاره کرده که مدل کسب و کار فیس‌بوک بر اساس انجام فعالیت‌هایی است که منجر به بی‌عدالتی و خشونت می‌شود.

تیم کوک در کنفرانس مجازی حفظ داده‌ها، حریم خصوصی و محافظت از اطلاعات کاربران سخنرانی کرده و ضمن محکوم دانستن مدل کسب و کار شرکت‌هایی مثل فیس‌بوک، بر تعهدات اپل نسبت به پیشبرد حفظ حریم خصوصی کاربران اپل تأکید فراوان داشته است.

وی با اشاره به شکایت اخیری که فیس بوک علیه اپل تنظیم کرده ادعاهای زیر را مطرح کرده است:

در دوره‌ای که انتشار اطلاعات غلط و تئوری توطئه با کمک گرفتن از الگوریتم‌ها شایع شده، ما نمی‌توانیم با چشمان بسته به تئوری‌های فناوری نگاه کنیم و ادعا و با آن‌ها مبارزه کنیم. ما نمی‌توانیم امروزه تائید کنیم که مبارزه ما با روشی درست بوده و هر چقدر بیشتر به ادامه مبارزه بپردازیم نتیجه بهتری خواهیم گرفت. هدف ما این نیست که تا جای ممکن اطلاعات مختلف جمع آوری کنیم و از آن‌ها سو استفاده کنیم. تا به امروز زمان زیادی گذشته تا به درک امروزه برسیم و نباید فراموش کنیم که این مسائلی مثل نابرابری، بی‌اعتمادی و خشونت کارساز نیستند و وجود آن‌ها برایمان بدون هزینه نیست.

تیم کوک

کوک به دو معیار حریم خصوصی که اپل به تازگی به کار گرفته اشاره مهمی داشته که شامل برچسب حریم خصوصی در اپ استور و شفاف سازی ردیابی اپلیکیشن‌ها در آی او اس 14 می‌شود.

از طرف دیگر مارک زاکربرگ در یک تماس تلفنی در پاسخ تیم کوک گفته که این ادعای اپل گمراه کننده و خودخواهانه است: 

اپل به عنوان یک توسعه دهنده پلتفرم غالب، از تمام نیرو و جایگاه خود برای تغییر و اعمال فشار روی فعالیت‌های اپلیکیشن‌ها و نحوه کارکرد آن‌ها استفاده می‌کند. این شرکت تصمیم می‌گیرد که اپلیکیشن‌ها چگونه باید کار کنند و اجازه هیچ تغییری را به توسعه دهنده و کاربر نمی‌دهد و این موضوع بر رشد میلیون‌ها کسب و کار در سرتاسر جهان تأثیر می‌گذارد.

با وجود تغییرات و آپدیت‌های iOS 14، بسیاری از کسب و کارهای کوچک مبتنی بر تبلیغات هدفمند، نمی‌توانند به مشتریان خود خدمات کافی ارائه دهند. در حالی که اپل می‌گوید این کارها را برای کمک به مردم انجام می‌دهد، اما مشخص است که منافع رقابتی خود را دنبال می‌کند.

مارک زاکربرگ

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420