لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل فرایند فروش آیمک ریفربیشد سال ۲۰۲۰ را آغاز کرد

اپل فرایند فروش آیمک ریفربیشد سال ۲۰۲۰ را آغاز کرد

 اپل به تازگی فرآیند فروش آیفون ریفربیشد سال ۲۰۲۰ را آغاز کرده و این محصولات را در تعدادی محدود برای برخی از کشورها آماده عرضه کرد.

در حال حاضر وب سایت رسمی شرکت اپل آیمک‌های ریفربیشد ۲۷ اینچ با پردازنده اینتل را که در اوت سال ۲۰۲۰ میلادی آماده معرفی شده‌اند را در کشورهای آمریکا و کانادا به فروش می‌رساند. بر اساس بررسی‌های انجام شده از وب سایت اپل مشخص شده که قیمت این آیمک‌ها ۱۵ درصد نسبت به نسخه‌های معمولی پایین‌تر است.

آیمک ریفربیشد عرضه شده توسط شرکت اپل از جمله دستگاه‌های رده بالای این کمپانی به حساب می‌آیند که از لحاظ کانفیگ در رده متوسط تا حرفه‌ای طراحی و تولید شده‌اند و برای انجام کارهای حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای مناسب هستند.

گفتنی است که شرکت اپل اعلام کرده که تمامی مشخصات این دستگاه‌ها را مورد تست و بررسی قرار داده و تا یک سال گارانتی تعویض محدود به همراه ۱۴ روز امکان باز پس دادن این دستگاه‌ها را به خریداران ارائه داده است.

محصولات ریفربیشد رسمی که اپل از طریق سایت رسمی خود آماده فروش می‌کند، از جمله دستگاه‌هایی هستند که در روند ساخت و احتمالاً پیش از فروش با مشکلات فنی مواجه می‌شود. شرکت اپل با انجام فرایند تعمیراتی، آن‌ها را به چرخه فروش باز می‌گرداند و برچسب قیمت پایین‌تری روی آن‌ها می‌گذارد. اپل در زمان فروش این محصولات ریفربیشد علاوه بر ارائه آن‌ها با قیمت پایین، به خریداران اطمینان می‌دهد که فرایند تعمیراتی به شکل کامل روی دستگاه‌ها انجام شده و دستگاه از لحاظ فنی و کارکرد تفاوتی با نسخه‌های معمولی ندارند.

اپل با این حال امکان ارائه خدمات پس از فروش را به شکل محدود و البته اطمینان بخش به خریداران این محصولات می‌دهد تا آن‌ها با خیال راحت بتوانند در برخی از کشورها این محصولات را خریداری کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420