لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

درآمد مجموعه‌ی خدمات نرم افزاری شرکت اپل به ۱۵.۸ میلیارد دلار رسید

درآمد مجموعه‌ی خدمات نرم افزاری شرکت اپل به ۱۵.۸ میلیارد دلار رسید

 گزارش مالی سه ماهه اول ۲۰۲۱ میلادی حاکی از آن است که در آمده مجموعه خدمات نرم افزاری اپل به عدد ۱۵.۸ میلیارد دلار رسیده است.

این سرویس‌ها شامل فروش اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها در اپ استور و مک اپ استور، همراه سرویس‌هایی نظیر اپل موزیک، Apple Pay، Apple Care، سرویس‌های استریم محتوای اپل تی وی پلاس و اپل آرکید می‌شوند در سه ماهه پایانی ۲۰۲۰ به نقطه عطف جدیدی رسیده است.

بر اساس ادعای شرکت اپل این کمپانی تنها ۱۵.۸ میلیارد دلار از درآمد خود را از سرویس‌های نرم افزاری به دست آورده است. این شرکت در حال حاضر 620 میلیون کاربر اشتراکی در سراسر جهان دارد که به صورت مداوم پرداخت‌های مختلف را برای دریافت خدمات نرم افزاری انجام می‌دهند.

این موضوع نشان می‌دهد شرکت اپل توانسته به نقطه عطف بزرگی برای فروش محصولات دیجیتالی برسد و در مدت زمانی کوتاه محصولات مختلف خود را از طریق درگاه‌های ایمن دیجیتالی به فروش برساند.

این موضوع برای سهامداران شرکت اپل از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که نشان می‌دهد این کمپانی علاوه بر فروش محصولات الکترونیکی نظیر آیفون‌ها و آیپدها و کامپیوترها می‌تواند از طریق محصولات دیجیتالی عرضه سرویس‌های اشتراکی درآمدزایی کند و از هر روش هوشمندانه‌ای درآمدزایی و سودآوری داشته باشد.

اپل علاوه بر فروش محصولات الکترونیکی و درآمدزایی از آن‌ها امکان ایجاد اشتغال برای توسعه دهندگان را نیز فراهم کرده است و درگاه ویژه‌ای را برای عرضه محصولات خود به کاربران و امکان استفاده از پلتفرم‌های یکپارچه و با کیفیت را آماده ارائه کرده که از ارزش بسیار بالایی در میان بسیاری از سهامداران برخوردار است.

در حال حاضر شرکت اپل سرویس اشتراکی خود را با قیمت‌های مختلف و حتی به صورت باندل آماده عرضه به کاربران کرده که این موضوع تأثیر زیادی در افزایش تمایل کاربران برای پرداخت هزینه و استفاده از خدمات آنلاین آن داشته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420