لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعداد آیفون‌های فعال در سراسر جهان به یک میلیارد رسید

تعداد آیفون‌های فعال در سراسر جهان به یک میلیارد رسید

 گزارش‌های اخیر منتشر شده از تعداد دستگاه‌های فعال شرکت اپل در ژانویه ۲۰۲۰ حاکی از آن است که تعداد آیفون‌های فعال در سراسر دنیا به عدد یک میلیارد رسیده است.

خبرگزاری رویترز به تازگی گزارشی از مصاحبه خود با تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل منتشر کرده و طی آن اعلام کرده که تعداد آیفون‌های فعال در سراسر دنیا به یک میلیارد رسیده است. تیم کوک طی این مصاحبه همچنین اعلام کرده که ۱.۶۵ میلیارد دستگاه تولید شده توسط شرکت اپل در سراسر دنیا به صورت فعال در حال کار هستند.

این اطلاعات آماری در حالی از طرف تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل منتشر می‌شود که تا پیش از این گزارش‌ها نشان می‌داد که تا ابتدای سال ۲۰۱۹ میلادی تعداد آیفون‌های فعال در سراسر دنیا به ۹۰۰ میلیون رسیده بود و حالا با افزایش ۱۰۰ میلیونی تعداد دستگاه‌های فعال آیفون در سراسر دنیا این عدد به یک میلیارد رسیده است.

این موضوع نشان دهنده تأثیر گذاری شرکت اپل به عنوان یک کمپانی فعال در حوزه تکنولوژی است. اپل تا به امروز از تاثیرگذارترین شرکت‌های فعال در حوزه فناوری بوده که روند بازاریابی ویژه و منحصر به فرد آن به عنوان الگویی برای تمامی شرکت‌های تولیدکننده محصولات الکترونیکی تبدیل شده است این شرکت توانسته در مدت زمان قابل توجهی تعداد زیادی دستگاه‌های مختلف را در سراسر جهان به فروش برساند و همین موضوع نشان دهنده تأثیر گذاری آن و قدرت منحصر به فرد شرکت اپل در حوزه فروش محصولات دیجیتالی و دستگاه‌های الکترونیکی هوشمند است.

گزارش تیم کوک در مصاحبه با رویترز نشان داده که ۱.۶۵ میلیارد دستگاه در سراسر دنیا شامل آیفون، آیپاد تاچ، آیپد، مک و اپل تی وی به همراه پوشیدنی‌های هوشمند نظیر اپل واچ در سراسر دنیا فعال شده است. این موضوع نشان داده که بسیاری از کاربران در سراسر دنیا تمایل به خرید تلفن‌های هوشمند آیفون که توسط شرکت اپل تولید شده دارند و می‌توان گفت که پرفروش‌ترین محصول تولید شده توسط اپل شامل آیفون می‌شود که بیش از ۵۰ درصد فروش محصولات الکترونیکی این شرکت را به خود اختصاص داده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373