لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازار کتاب‌های صوتی اسپاتیفای با مجموعه‌ای از آثار ادبی و کلاسیک آزمایش می‌شود

بازار کتاب‌های صوتی اسپاتیفای با مجموعه‌ای از آثار ادبی و کلاسیک آزمایش می‌شود

 بنابر گزارشی از The Hollywood Reporter، کتاب صوتی اسپاتیفای در پلتفرم استریم این شرکت منتشر شده و این نشان می‌دهد که اسپاتیفای به قصد گسترش کتابخانه محتوای غیر موسیقی خود آن را آماده عرضه کرده است.

این مجموعه شامل 9 کتاب صوتی با محتوای عمومی بوده؛ ولی کتاب صوتی اصلی مختص به اسپاتیفای است. همچنین اسپاتیفای مجموعه‌ای تحت عنوان Sitting with the Classic On Spatify را سفارش داده که استادی از دانشگاه هاروارد با نگاه و بررسی عمیق روی هر کتاب، تاریخچه آن را کند و کاو کرده تا روایت‌ها و مطالب مورد علاقه برای مخاطبان مدرن را کشف و استخراج کند.

کتاب صوتی اسپاتیفای در سطح جهانی به طور رایگان ارائه خواهد شد ولی صرفا برای بازارهای انگلیسی زبان مثل آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا و آلمان تبلیغ می‌شود.

اسپاتیفای گفته ارائه این مجموعه فعلا به صورت آزمایشی بوده تا کشش کتاب‌های صوتی را در سرویس استریم خود مشاهده و ارزیابی کند، اما اگر مثل پادکست‌های معروف با استقبال مواجه شود در اصل توانسته وارد بازار رقابتی با Amazon Audible و Apple Book بشود. بنابر گزارشی از Grand View Research، ارزش بازار کتاب دیجیتال و صوتی در سال 2019 حدود 2.7 میلیارد دلار بوده است.

قابل ذکر است که طی چند سال گذشته اسپاتیفای 800 میلیون دلار برای خرید سرویس‌های پادکست مثل Gimlet Media و The Ringer صرف کرده و حق انتشار پادکست‌های معروف و محبوبی مثل The Joe Rogan Experience را کسب کرده است.

در گزارشی که اخیرا منتشر شده مشخص شده که اسپاتیفای اکنون 1.9 میلیون پادکست در پلتفرم خود دارد و گفته که 22 درصد از 320 میلیون کاربر فعال ماهانه برای پادکست در سه ماهه سوم سال 2020 مرتبط با این شرکت بوده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373