لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک تیتانیومی به زودی آماده عرضه می‌شود

مک بوک تیتانیومی به زودی آماده عرضه می‌شود

 بنابر اطلاعات فاش شده از پتنت اپل مشخص شده که این شرکت روی مک بوک تیتانیومی با خواص منحصر به فرد در حال تحقیق بوده و احتمالاً برای آیپدها و آیفون‌های آینده هم از ایده آن استفاده خواهد کرد.

پرونده به ثبت رسیده توسط اپل با عنوان « قطعات تیتانیومی دارای سطح زمینه‌ای زبر یا خشن» توسط اداره ثبت اختراعات آمریکا تائید شده و اخیراً در وب سایت Patently Apple مشاهده شده است. اپل در این راستا توضیح داده دستگاه‌های مختلف می‌توانند پوشش تیتانیومی را با زمینه بدنه متمایز دریافت کنند.

این پتنت توضیح می‌دهد که آلومینیوم آنودیزه شده در مک‌ بوک‌های فعلی و آیپدها استفاده می‌شود به اندازه تیتانیوم سخت یا با دوام نیست. گفتنی است که سختی تیتانیوم از میزان زیبایی و جذابیت آن می‌کاهد. این پتنت در جستجوی راه حلی برای این مشکل بوده که با ارائه طرح کلی از بدنه فعلی و با استفاده از فرایندهایشیمیایی بتواند به محفظه تیتانیومی ظاهری جذاب ببخشد.

اپل این سطوح زمینه‌ای را با عنوان « قله‌های جدا شده توسط دره‌ها» و با اندازه‌گیری میکرومتری خاص و واحد براقی توصیف می‌کند. این فرایند شامل یکدست و یک‌پارچه کردن سطوح در مقیاس خیلی ریز است که به آن براقی خاصی می‌بخشد.

«distinctive surface finish» به عنوان سطحی توصیف شده که به طور پراکنده و خاص نور مرئی را منعکس می‌کند و گفته شده که به لحاظ ساختاری و زیبایی تقریباً مشابه سایر قطعات تیتانیوم است.

پتنت یادآور می‌شود که پوشش مناسب برای آیفون، آیپد، مک بوک و اپل واچ پوشش تیاتینیومی است. اپل همچنین از پوشش تیتانیوم برای برخی محصولات خود مثل PowerBook G4 در سال 2001 تا2003 استفاده کرده است. قابل ذکر است که اپل در مراحل اولیه استفاده از تیتانیوم با مواردی مثل شکنندگی و پوسته‌پوسته شدن رنگ مواجه شده بود.

اکنون تنها محصول اپل دارای پوشش تیتانیوم Apple Watch Edition است. دستگاه‌های با پوشش تیتانیوم با دوام هستند ولی می‌توان با استفاده از آلیاژهای فلزی دیگر، آن را سبک‌تر و نازک‌تر کرد.

اپل قصد ندارد همه پتنت‌های خود را به تولید و عرضه برساند و بسیاری از مفاهیم پتنت اپل به محصول مصرفی نمی‌رسند و بیشتر بینشی جالب و عمیق از پشت صحنه توسعه و تحقیق این شرکت ارائه داده و آنچه را که ممکن است در آینده بتوان مشاهده کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420