لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش آیفون‌ها در بازار هند دو برابر شده است

فروش آیفون‌ها در بازار هند دو برابر شده است

 گزارش آماری از بازار فروش محصولات الکترونیکی در هند نشان می‌دهد که فروش آیفون‌ها در این کشور به دو برابر افزایش داشته است.

بر اساس گزارش مشترکموسسه کانترپوینت و سایبرمدیا این موضوع باعث شده تا سهم اپل در بازار این کشور ۲ تا ۴ درصد در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۰ افزایش پیدا کند.

بر اساس این گزارش، اپل در بازه زمانی یاد شده ۱.۵ میلیون آیفون بیشتر نسبت به بازه زمانی مشابه در سال قبل به فروش رسانده است که این موضوع نشان دهنده افزایش ۱۰۰ درصدی فروش تلفن‌های هوشمند اپل در بازار کشور هند است.

اطلاعات منتشر شده در این گزارش اعلام کرده‌اند که فروش تمامی مدل‌های آیفون در بازار هند از آیفون ۱۱ و ۱۲ گرفته تا آیفون‌های میان رده نظیر آیفون ایکس آر و آیفون اس ای رشد چشمگیری در سه ماهه پایانی ۲۰۲۰ داشته‌اند.با توجه به این موضوع در مجموع ۳.۲ میلیون آیفون در بازه اکتبر تا نوامبر در کشور هند به فروش رسیده که نشان دهنده رشد بسیار بزرگ این شرکت در کشور هند است.

اطلاعات بیشتر نشان داده که فعالیت رسمی اپل به عنوان یک فروشنده آنلاین در کشور هند تأثیر ویژه‌ای روی فروش محصولات هوشمند این شرکت داشته است. اپل به صورت مداوم در حال رقابت با شرکت‌های تولید کننده تلفن هوشمند دیگر در بازار هند بوده است که شامل برندهایی نظیر شیائومی، اوپو و Vivo می‌شده است.

آغاز فروش محصولات این شرکت به صورت مستقیم و از طریق منابع رسمی آنلاین باعث شده تا کاربران بیشتری برای خرید این تلفن‌های هوشمند تمایل پیدا کنند و اقدام به خرید محصولات بیشتری از شرکت آمریکایی اپل کنند.

اپل وظیفه تولید انبوه آیفون‌های جدید را به کارخانه‌های هندی واگذار کرده که این موضوع باعث شده تا میزان اشتغال‌زایی در کشور هند از طرف اپل افزایش پیدا کند و در عین حال دولت هند با کاهش مالیات مربوط به فروش محصولات اپل موافقت کرده و در نهایت قیمت تمام شده آیفون برای کاربران هندی کاهش چشمگیر داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373