لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه محدود اپل واچ برای گرامیداشت آزادی سیاه پوستان معرفی شد

نسخه محدود اپل واچ برای گرامیداشت آزادی سیاه پوستان معرفی شد

اپل به مناسبت گرامی داشت ماه فوریه و جنبش آزادی سیاه پوستان آفریقایی-آمریکایی، نسخه محدود اپل واچ را با ارائه اپلیکیشن‌ها، کتاب‌ها و سایر موارد اعلام کرده است.

اپل اخیرا اعلام کرده که مراسم گرامی داشت سیاه پوستان را با ارائه محتوای متمرکز برگزار کند که مشاغل سیاه، هنرمندان، توسعه دهندگان و اپ استور، اپل موزیک، اپلیکیشن اپل تی وی، اپل بوک، اپل پادکست و غیره را به طور ویژه‌ای نشان می‌دهد. همه این موارد در طول ماه فوریه نمایش داده می‌شود.

همچنین اپل نسخه محدود اپل واچ سری 6 را با ویژگی « Black Unity » و بند اسپرت با همین نام را معرفی کرده که از اول فوریه در آمریکا و 38 کشور دیگر به صورت آنلاین و فروشگاهی در اپل و تارگت موجود خواهد شد. اپل گفته که ساعت مورد نظر در فوریه و با قیمت پایه 399 دلار عرضه خواهد شد ولی بند اسپرت آن با قیمت 49 دلار در تمام سال ارائه و در دسترس قرار خواهد گرفت.

نسخه محدود اپل واچ در فیس واچ «Unity» جدید و با آپدیت واچ او اس 7.3 تکمیل شده است. همچنین بند اسپرت Black Unity » و فیس واچ «Unity» بر مبنای رنگ‌های پرچم Pan-African ایجاد شده است..

مروری بر برخی از برنامه‌های اپل در فوریه شامل موارد زیر است.

  • اپ استور: در این ماه به خصوص، اپل مشاغل متعلق به سیاه پوستان و توسعه دهندگان سیاه پوست را مورد توجه قرار می‌دهد. اپل همچنین داستان‌هایی از توسعه دهندگان سیاه پوست با بحث درباره اهمیت ارائه آنها در اپلیکیشن و بازی‌ها منتشر کرده است.
  • اپل موزیک: اپل لیست‌های پخش، مقاله‌ها، فیلم‌های اصلی و سایر موارد از اینفلوئنسرها، نوازندگان، نویسندگان و کارگردانان سیاه پوست را ارائه خواهد داد.
  • اپل مپ: اپل یک راهنمای نقشه را با همکاری EatOkra فراهم کرده که یک برنامه دایرکتوری تجاری متعلق به سیاه پوستان شهر بروکلین است.
  • اپل تی وی: اپل «Essential Stories» را با موضوع چند بعدی بودن خانواده‌های سیاه پوستان در اپل تی وی ارائه داده که شامل ویدیوهای جدیدی از اپرا وینفری است.
  • اپل نیوز: در اپل نیوز مقاله های صوتی با تجلیل از تجربه سیاه پوستان ارائه می شود

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373