لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسل دوم ایرپاد پرو در نیمه اول سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود

نسل دوم ایرپاد پرو در نیمه اول سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود

 تعداد زیادی از شایعات منتشر شده اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا نسل دوم ارتباط پرو را در نیمه اول سال ۲۰۲۱ میلادی آماده عرضه به بازار کند.

بر اساس گزارش وب‌سایت خبرگزاری تایوانی دیجی تایمز، شرکت اپل در حال حاضر با یکی از تأمین کنندگان در خود به نام Winbond همکاری جدیدی را شروع کرده و تصمیم دارد تا وظیفه تأمین نسل بعدی ایرپاد پرو را به آن واگذار کند و این محصولات را در نیمه اول سال جاری میلادی آماده عرضه به بازار جهانی کنند.

وین‌باند یک شرکت تأمین کننده فلش‌های NOR بوده که درتایوان قرار گرفته است. کارخانه این شرکت قرار است به طور شش ماه به‌صورت تمام وقت با شرکت اپل همکاری کند تا نسل بعدی ایرپادهای بی‌سیم آماده عرضه به بازار جهانی شوند.

منابع متعددی نظیر وب سایت ژاپنی Mac Otakara ادعا کرده بودند که این شرکت اپل به زودی فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه نسل سوم آیفون اس ای و در عین حال نسل دوم ایرپاد پرو آغاز خواهد کرد. بلومبرگ نیز به عنوان یکی از منابع خبر قابل اعتماد در مورد محصولات شرکت اپل اعلام کرده که نسل بعدی ایرپاد پرو به زودی آماده عرضه به بازار جهانی می‌شود و اپل تصمیم دارد تا با تولید این محصول با شرکت‌هایی نظیر سامسونگ و هندزفری‌های جدید تمام بی‌سیم موجود در بازار رقابت کند.

نسل اول ایرپاد پروهای بی‌سیم اپل در نوامبر ۲۰۱۹ میلادی آماده معرفی و عرضه بازار شدند که مجهز به یک روکش سیلیکونی در قسمت داخل گوش بودند. به نظر می‌رسد که شرکت اپل در نیمه اول سال ۲۰۲۱ میلادی تصمیم دارد تا نسل دوم این محصولات را با همان طراحی گذشته آماده عرضه کند و صرفاً برخی از قابلیت‌های آن را به روز رسانی کند و آن را با قیمت متفاوتی آماده ارائه به بازار جهانی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373