لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اختلال GPS در تهران به چه خاطر است؟

اختلال GPS در تهران به چه خاطر است؟

اختلال GPS در تهران باعث دردسرهای زیادی برای کاربران شده است و تقریباً همه می‌خواهند بدانند که ریشه مشکل از کجا است و این موضوع چرا در طول چند هفته گذشته رخ داده است.

بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی مختلف گزارش داده‌اند که در زمان مسیریابی با مشکل مواجه شده‌اند؛ حتی برخی از خریداران آیفون‌ها نیز با دفتر اِن آی سی تماس گرفته‌اند و این مشکل را گزارش داده‌اند. در گزارش کاربران آمده است که در اغلب موارد، دستگاه لوکیشن را روی باند فرودگاه نشان می‌دهد که این موضوع جای تأمل دارد.

اختلال GPS در تهران باعث شده تا تمامی اپلیکیشن‌های مسیریابی ایرانی و خارجی از «نشان» و «بلد» گرفته تا Waze و گوگل مپ امکان کارکرد درست را نداشته باشند.

در پاسخ به این سؤال می‌توان گفت که اختلال GPS در تهران به هیچ وجه نشان از عدم کارکرد صحیح تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها یا اپلیکیشن‌ها ندارد، بلکه این موضوع جنبه عمومی پیدا کرده و تمامی کاربران با این اختلال مواجه شده‌اند.

با توجه به این موضوع می‌توان به طور حتم اعلام کرد که تلفن‌های هوشمند و دستگاه‌های خریداری شده توسط کاربران اِن آی سی به هیچ وجه از لحاظ کاربری با مشکل مواجه نیستند، بلکه این مشکل برای تمامی کاربران در برخی از نقاط خاص رخ می‌دهد.

حال سؤال اصلی این است که ریشه اختلال GPS در تهران چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید یادآور شد که در حال حاضر هیچ اطلاعات رسمی و تائید شده‌ای منتشر نشده است و معلوم نیست که ریشه دقیق این مشکل در کجا است. با این حال برخی از کاربران حدس و گمان‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی مطرح کرده‌اند که به دلیل عدم اطمینان در مورد صحت آن‌ها، نمی‌توان آن‌ها را بازگو کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420