لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لست آف آس 2 پرافتخارترین بازی 2020 شد

لست آف آس 2 پرافتخارترین بازی 2020  شد

لست آف آس 2 (The Last of Us Part II) اخیراً با دریافت جایزه‌ای ویژه توانسته عنوان پرافتخارترین بازی 2020 را به دست بیاورد و ویچر 3 را پشت سر بگذارد.

تا پیش از این ویچر 3 به عنوان پرافتخارترین بازی دنیا شناخته شده بود و حالا مشخص شده که شرکت ناتی داگ با دریافت 261 جایزه در سال 2020 برای عرضه لست آف آس 2 به پرافتخارترین شرکت بازی‌سازی دنیا تبدیل شده است. بر اساس گزارش وب سایت Gameaward.net که به تازگی منتشر شده، مشخص شده است که لست آف آس 2 در حال حاضر بیشترین جایزه ممکن را در حوزه گیم دریافت کرده است و شرکت سازنده آن به بیشترین میزان افتخار رسیده است.

لست آف آس 2 قسمت دوم و ادامه بازی پرطرفدار The Last of Us است که برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و 5 به صورت انحصاری منتشر شده است. این بازی به دلیل پایان‌بندی خاصی که داشته با انتقادهایی نیز همراه شده بود و برخی از گیمرها از پایان آن خوششان نیامده بود، اما حالا مشخص شده که بسیاری از منتقدین و بررسی‌کنندگان حرفه‌ای بازی‌ها، لست آف آس 2 را مورد تقدیر قرار داده‌اند و حالا شرکت ناتی داگ افتخار ویژه جدیدی را به دست آورده است.

گفتنی است که تا پیش از لست آف آس 2 بازی ویچر 3 با عنوان کامل The Witcher 3: Wild Hunt پرافتخارترین بازی دنیا شناخته شده بود که شرکت سی دی پراجکت رد آن را توسعه داده بود. اما حالا مشخص شده که این شرکت علاوه بر از دست دادن این عنوان افتخار آمیز، با مشکلات ویژه در مورد توسعه بازی سایبرپانک نیز مواجه است.

از دیگر بازی‌های پرافتخار می‌توان به Death Stranding در سال 2019، God of War در سال 2018، The Legend of Zelda: Breath of the Wild در سال 2017 اشاره کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420