لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل از ساعت‌های کلاسیک برای طراحی واچ فیس الهام گرفته است

اپل از ساعت‌های کلاسیک برای طراحی واچ فیس الهام گرفته است

یک طراح به نام آرون ونکیتسن با نگاهی به طرح‌های ساعت‌های کلاسیک و به اشتراک گذاشتن آن‌ها، توضیح داده که اپل چگونه برای طراحی واچ فیس ساعت‌های خود از ساعت‌های کلاسیک شرکت‌های معروفی مثل رولکس، Bretling و Heuer الهام گرفته است.

او همچنین به واچ فیس ساعت‌های کلاسیک چون کالیفرنیا، کرونوگراف و کرونوگراف پرو، Count Up و GMT نگاهی عمیق انداخته است.

به عنوان مثال ظاهر ساعت کالیفرنیا از طراحی شماره‌گیری جنگ دوم جهانی الهام گرفته شده است. تصور می‌شود مخلوطی از اعداد رومی و فارسی – عربی در صفحه ساعت، آن را با دید کمتر ولی خواناتر می‌کند. قبلاً شماره‌های ساعت کم خطا و با دید بالا نامیده می‌شد و پس‌زمینه به خصوص در ساعت رولکس جنبه تزئینی داشت و پشت آن به دلیل حالت حبابی، ظاهر نازکی به ساعت می‌دهد.

واچ فیس ساعت GMT بر مبنای ساعت‌های کلاسیک ساخته شده که می‌توانند دو منطقه زمانی را در یک زمان ردیابی کنند، همچنین ساعت Count Up بر اساس ساعت‌های کلاسیک غواصی ساخته شده است. در این مدل بر خلاف شماره‌گیری یا پیچیدگی به نوعی حاشیه اشاره می‌شود.

واچ فیس ساعت‌های کرونوگراف اپل بر مبنای سابقه طولانی ساعت‌های کرونوگراف ساخته شده که به اوایل دهه 1800 برمی‌گردد و یکی از محبوب‌ترین انواع صفحه ساعت شناخته شده است.

ونکیتسن می‌گوید که تحقیقاتش موجب شده که طراحی اپل را مختص این شرکت دانسته و به آن متعهد شود زیرا اپل وقت زیادی صرف مطالعه تاریخچه بسیاری از ساعت‌های کلاسیک کرده تا آن را در قالب یک ساعت دیجیتال نشان دهد. او همچنین اضافه کرد که اپل می‌توانست با تقلید از الگوهای کهن از واچ فیس ساعت‌های موجود، راه ساده‌ای را برگزیند ولی با مطالعه و تحقیق فراوان این الگوها را برای اپل واچ خود طراحی کرده و به همین دلیل اپل بسیار قابل احترام است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420