لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کورلیم امکان اجرای مجازی سیستم عامل آی او اس را برای تمام کاربران ارائه داد

کورلیم امکان اجرای مجازی سیستم عامل آی او اس را برای تمام کاربران ارائه داد

 شرکت کورلیم به تازگی توانسته مجوزهای قانونی برای عرضه سیستم عامل آی او اس به صورت مجازی را از دادگاه و بدون دریافت اجازه از اپل دریافت کند و حالا این امکان را به کاربران ارائه داده و می‌توان بدون محدودیت از آن استفاده کرد.

در پست اخیر منتشر شده در وبلاگ رسمی کورلیم آمده است که از این به بعد اکانت های شخصی نیز می توانند در دستگاه ها و پلتفرمهای مختلف سیستم عامل آی او اس و اندروید را به صورت مجازی اجرا کند. در حقیقت از این پس دیگر شرکت کورلیم خدمات خود را به صورت محدود و فقط برای کسب و کار ها ارائه نمی‌دهد بلکه مشتریانی از توسعه دهندگان عادی و موارد دیگر را برای استفاده از خدمات خود خواهد پذیرفت.

تا پیش از این شرکت یاد شده فقط امکان دسترسی به سیستم عامل آی او اس مجازی را برای کاربران شرکت‌های بزرگ و تایید شده در نظر گرفته بود و حالا اعلام کرده بود که این خدمات را تنها برای شرکت هایی ارائه میدهد که نیاز به تست سیستم های امنیتی دارند.

اما حالا مشخص شده که پس از رفع محدودیت های مربوط به استفاده از این ابزار و تبرئه شدن این شرکت از شکایتی که اپل علیه آن مطرح کرده بود حالا کاربران می توانند به صورت مستقیم سیستم عامل آی او اس را از طریق ابزار های توسعه داده شده آن استفاده کنند.

گفتنی است که شرکت اپل مخالف ارائه این خدمات توسط شرکت یاد شده است و به همین دلیل در دادگاه های متفاوت برای متوقف کردن خدمات این شرکت تلاش کرده‌اند که تا به امروز به نتیجه ای نرسیده است. کاربران برای دسترسی به این خدمات نیاز به پرداخت ماهانه ۹۹ دلار به همراه یک دستگاه دارای پردازنده دو هسته ای خواهند داشت.

از دیگر خدمات این شرکت می توان به امکان اجرای سیستم عامل های لینوکسی و هسته اصلی لینوکس روی کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده های اپل سیلیکون اشاره کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420