لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شرکت سونی اکسپریا کامپکت 2021 را برای رقابت با آیفون 12 مینی عرضه می‌کند

شرکت سونی اکسپریا کامپکت 2021 را برای رقابت با آیفون 12 مینی عرضه می‌کند

تصاویر فاش شده از اکسپریا کامپکت 2021 نشان می‌دهد که سونی تصمیم دارد تا یک گوشی هوشمند مبتنی بر اندروید را به عنوان رقیب آیفون 12 مینی اپل معرفی کند.

به نظر می‌رسد عرضه اکسپریا کامپکت 2021 توسط سونی پاسخی رقابتی به اقدام اپل برای احیای گوشی‌های هوشمند کوچک باشد.

آیفون 12 مینی 5.4 اینچی یکی از کوچک‌ترین گوشی‌های هوشمند قابل توجه در بازار کنونی است که در میان کاربران استقبال گسترده و چشمگیری داشته و علیرغم آن از فروش کمتری در مقایسه با آیفون 12 برخوردار بوده است.

دلیلی که برای فروش کمتر آیفون 12 مینی نسبت به سایر مدل‌های آیفون 12، آیفون 12 پرو و پرو مکس وجود دارد شاید نشانه‌ای از تغییر رویه مردم در استفاده از گوشی هوشمند باشد؛ زیرا بازار مملو از گوشی‌های با سایز بزرگ است، مردم به این سایز عادت کرده و سایر آیفون‌های 12 به خصوص در چین بسیار پرطرفدار شده‌اند.

اندازه آیفون 12 مینی به روزهای اولیه آن برمی‌گردد، آیفون‌های اولیه نمایشگر 3.5 اینچی داشتند و تا چند سال پیش گوشی‌های بالای 4 یا 5 اینچ به عنوان «فبلت» در نظر گرفته می‌شدند. اکنون زمان تغییر کرده و استفاده‌‌های بسیاری از گوشی می‌شود مثل پخش و ضبط ویدیو و اجرای بازی و سایر موارد که به همین دلیل استفاده از گوشی‌های بزرگ‌تر یک امر عادی به نظر می‌رسد.

گوشی‌های کوچک‌تر در جیب به راحتی جا می‌گیرد، در دست‌های کوچک یا دست جوانان به راحتی قابل استفاده بوده و حتی با یک دست می‌توان از آن استفاده کرد و جذابیت‌های دیگری این دستگاه‌ها را همچنان محبوب نگه‌داشته و این فقط به تمایل کاربران اپل محدود نمی‌شود. از زمان عرضه آیفون 12 مینی بسیاری به این فکر می‌کردند که گوشی‌های هوشمند دیگری که رقیب اندرویدی معادل آن باشد پا به عرصه بگذارند.

یک افشاگر از شرکت سونی اخیراً تصاویری از گوشی کامپکت اکسپریا که در سال 2021 احتمالاً عرضه خواهد شد را رونمایی کرده که با اندازه 5.5 اینچ کوچک‌تر از مدل سابق آن یعنی اکسپریا XZ1 با سایز 5.7 اینچی و در 2017 خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420