لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مودم آیفون 12S احتمالاً توسط مدیا تک ساخته خواهد شد

مودم آیفون 12S احتمالاً توسط مدیا تک ساخته خواهد شد

طبق منابع صنعتی و با توجه به برنامه تولید شرکت مدیاتک، پیش بینی می‌شود که از نسخه به روز شده چیپ‌ست‌های 800 و 700 مودم 5G در نیمه دوم 2021 توسط این شرکت رونمایی شود که احتمالاً به عنوان مودم آیفون 12S نیز به کار خواهد آید.

نسخه 700 این چیپست اوایل نیمه دوم 2021 رونمایی خواهد شد؛ در حالی که نسخه 800 آن احتمالاً در MWC 2021 رونمایی می‌شود که به طور آزمایشی در 28 ژوئن تا 1 جولای برگزار خواهد شد.

احتمالاً نسخه‌های به روز شده‌ی دیگری از چیپ‌ست‌های 700 و 800 با فرایندهای فناوری 10/12 نانومتری پیشرفته‌تر در کارخانه TSMC ساخته خواهد شد. منابع آگاه خبری می‌گویند که این تراشه‌ها برای گوشی‌های هوشمند 5G سطح ابتدایی تا میانی به کار خواهند رفت.

سازنده این تراشه‌ها قرار است آن‌ها را بعد از عرضه تراشه‌های سری 6 نانومتری 1100 و 1200 مودم 5G، روانه بازار کنند. به گفته این شرکت هر دو تراشه برای گوشی‌های هوشمند رده بالا تا میانی 5G طراحی شده‌اند؛ گرچه هنوز کاملاً مشخص نشده که کدام تراشه قرار است در مودم آیفون 12S به کار رود.

قابل ذکر است که در سال 2017 شرکت مدیاتک تراشه‌های ارتباطی برای اپل را تولید کرده که در آیفون X و 8 به کار رفته است. گرچه این تراشه‌ها معایبی هم داشتند، اما به دلیل تمایل اپل برای استفاده از فناوری نسل پنجم ارتباطی در سال 2020 تولید آیفون 12 با تراشه‌های کوالکام آنجا شد. پیش بینی می‌شود اپل ساخت تراشه‌های ارتباطی مودم آیفون 12S را برای بار دوم به مدیاتک بسپارد. گفته شده مدیاتک برای ساختن تراشه مودم 5G به سختی تلاش می‌کند.

مدیاتک بعد از انجام آزمایش‌های مختلف و اخذ تأییدیه‌ها و گواهینامه گفته که چیپست 1200 قابلیت اتصال مودم 5G را با کارایی و اعتماد بالا فراهم می‌کند و تجربه‌های با کیفیت عالی را برای کاربران ایجاد خواهد کرد.

برخی شرکت‌های مطرح در حوزه فناوری مثل جنرال موتورز اشاره کرده‌اند که مدیاتک در حال توسعه 5G با ارائه راه حل‌های یکپارچه برای طیف وسیعی از دستگاه‌ها سطح بالا تا میان رده تلاش می‌کند. مدیاتک شرکت طراح محصولات نیمه رسانا برای دستگاه‌های بی‌سیم و پردازنده‌ در تایوان است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373