لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تداخل تجهیزات پزشکی با اکسسوری‌های مگ سیف در آیفون 12

تداخل تجهیزات پزشکی با اکسسوری‌های مگ سیف در آیفون 12

اپل درباره احتمال آیفون 12 و تداخل تجهیزات پزشکی با اکسسوری‌های مگ سیف مربوط به آن، توضیحات مهمی را برای پزشکان و تولید کنندگان ارائه می‌دهد.

بعد از عرضه مدل‌های آیفون 12 در ماه اکتبر 2020، اپل به این واقعیت اعتراف کرده که این محصول ممکن است با برخی از دستگاه‌های پزشکی مثل تنظیم کننده ضربان قلب و دفیبریلاتورها ایجاد تداخل الکترومغناطیسی کند. اکنون اپل اطلاعات بیشتری را در این مورد به اشتراک گذاشته است.

اپل در این مورد گفته که دستگاه‌های پزشکی قابل کاشتی مثل تنظیم کننده ضربان قلب و دفیبریلاتورها که در تماس نزدیک با این دستگاه باشند، احتمالاً چون دارای سنسورهای حساس به مگنت و امواج رادیویی هستند به آن‌ها واکنش نشان می‌دهند. برای جلوگیری از هر گونه ری اکشن با این دستگاه‌ها، بهتر است آیفون و اکسسوری مگ سیف را دور نگه داشت.

اپل به شدت تأکید می‌کند که اکسسوری‌هایی شبیه شارژر مگ سیف و شارژر مگ سیف دوئو احتمالاً با دستگاه‌های پزشکی مداخله می‌کنند. این اکسسوری‌ها دارای امواج رادیویی هستند. همچنین مگنت و میدان الکترومغناطیسی با این دستگاه‌های پزشکی مداخله می‌کنند.

در اوایل این ماه مقاله‌ای در ژورنال Heart Rhytm منتشر شد که نشان می‌داد تداخل تجهیزات پزشکی با اکسسوری‌های مگ سیف مورد استفاده برای آیفون 12، مانع از پروسه نجات جان بیمار می‌شوند.

بر اساس این مقاله سه پزشک در ایالت میشیگان آمریکا این تداخل را آزمایش و مورد بررسی قرار دادند. آن‌ها با قرار دادن یک آیفون 12 نزدیک شخص بیماری با دفیبریلاتور قلب و عروق کاشته شده، نشان دادند طی مدت آزمایش بیمار به کما وارد شده بود.

پزشکان نوشتند که ما مسئله مهمی در سلامتی عمومی را در ارتباط با آیفون 12 ارائه دادیم که این دستگاه‌ها می‌توانند به طور ذاتی مانع از نجات جان بیمار شوند، به خصوص اگر این گوشی‌ها در جیب بالایی لباس بیمار باشند.

نکته حائز اهمیت این است که تولید کنندگان و پزشکان متخصص در امر دستگاه‌های کاشته شده در بدن بیمار باید نسبت به تداخل قابل ملاحظه آیفون 12 و سایر پوشیدنی‌های هوشمند با این دستگاه‌ها هوشیار و آگاه باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420