لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت ثبت پیاده‌روی اپل فیتنس پلاس همراه با داستان‌های صوتی ارائه می‌شود

قابلیت ثبت پیاده‌روی اپل فیتنس پلاس همراه با داستان‌های صوتی ارائه می‌شود

 اپل اوایل این هفته، نسخه بتای نهایی واچ او اس 7.3 را منتشر کرده است. در این آپدیت یک قابلیت جدید با عنوان ثبت پیاده‌روی برای مشترکین اپل فیتنس پلاس ارائه شده است که تجربه صوتی ویژه‌ای را در اپلیکیشن Workout همراه با داستان‌های الهام بخشی از افراد مختلف را هنگام پیاده روی دستگاه کاربر به اشتراک می‌گذارند.

کاربران و مشترکین اپل فیتنس پلاس می‌توانند برنامه Workout را روی اپل واچ خود باز کرده، گزینه Time to Walk را انتخاب کرده و سپس یکی از داستان‌های صوتی را طی پیاده‌روی گوش کنند.

بر اساس یک اسکرین شات از اطلاعات تبلیغاتی حذف شده اپل فیتنس پلاس که توسط یک کاربر توییتر به نام Othmane به اشتراک گذاشته شده، قابلیت Time to Walk شامل تعدادی داستان 30 دقیقه‌ای از خواننده مختلف است که هنگام راه اندازی قابل استفاده خواهند بود. همچنین این ویدیو شامل داستان‌هایی از سایر خوانندگانو بازیگران سینما نیز هست.

با وجود اینکه تنظیمات Time to Walk برای بتاهای اولیه واچ او اس 7.3 و iOS 14.4 از هفته‌های گذشته نشان داده شده، اما داستان‌های آن قابل دسترسی نیستند. زمانی که آپدیت‌های نرم افزاری که احتمالاً در این هفته به صورت عمومی منتشر شوند، این قابلیت آماده عرضه و در دسترس قرار خواهد گرفت.

برای اطمینان از قابلیت دسترسی به داستان‌های مربوط به پیاده‌روی در اپل فیتنس پلاس، می‌توان تنظیمات اپل واچ را تغییر داد. وقتی اپل واچ به برق متصل شده و در نزدیکی آیفون شخص قرار می‌گیرد داستان‌ها دانلود خواهند شد و به محض تمام شدن پیاده‌روی بهطور خودکار حذف می‌شوند.

قابل ذکر است که اپل فیتنس پلاس ماه گذشته منتشر شده و مشترکین می‌توانند به آرشیوی از ویدیوهای تمرینی شامل حرکات کششی، یوگا، رقص، دویدن، پیاده روی، دوچرخه سواری، قایقرانی و سایر موارد دسترسی داشته باشند. همچنین اپل تیمی از مربیان را استخدام کرده که هر هفته محتوای جدید ارائه می‌دهند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373