لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

طراحی ایرپاد بهانه‌ای برای ساخت اسپیکر

طراحی ایرپاد بهانه‌ای برای ساخت اسپیکر

یکی از محصولات جذابی که به تازگی با ظاهری ویژه و خاص توانسته توجه‌های زیادی را به خود جلب کند اسپیکرهای XL Giant Earbud است. این محصول توانسته در شبکه‌های اجتماعی مختلف واکنش‌های بسیار زیادی را میان کاربران کشورهای مختلف به خود جلب کند که در نوع خود شاید کمتر برای محصولات مشابه رخ دهد.

XL Giant Earbud در ماه ژانویه 2021 میلادی رونمایی شده که شامل یک اسپیکر بی‌سیم بزرگ با ظاهری شبیه به نسل ۱ و نسل ۲ شرکت اپل است. این اسپیکر دارای ظاهری مشابه، اما در ابعاد بسیار عجیب ساخته شده که در نوع خود می‌تواند برای بسیاری از افراد جالب و شگفت انگیز باشد.

وب سایت Gadget Flow از این محصول را مورد بررسی قرار داده و اطلاعات فنی آن را نیز اعلام کرده است. بر اساس ادعای این وب اسپیکر ویژه مبتنی بر طراحی ایرپاد با قیمت ۳۹.۹۹ دلار آماده عرضه به بازار شده است؛ البته نکته مهم این است که قیمت واقعی این محصول برابر با ۷۵ دلار آمریکا است؛ اما این وب سایت محصول یاد شده را با 53 درصد تخفیف ویژه آماده عرضه در برخی از کشورهای جهان کرده است.

XL Giant Earbud شامل یک اسپیکر بلوتوث با برد ۳۰ متر و پشتیبانی از فناوری بلوتوث ۵ است که امکان استفاده از آن از طریق USB و جک 3.5 میلی‌متری و حتی کارت‌های حافظه نیز وجود دارد. نکته جالب در اسپیکر پیش رو، این است که از لحاظ چیدمان قطعات داخلی دقیقاً شبیه به طراحی ایرپاد اپل است و حتی یک میکروفون با کیفیت برای پاسخ دادن تماس‌های صوتی نیز در آن تعبیه شده است.

نکته جالب‌تر این که ظاهر ویژه و منحصر به فرد این اسپیکرها برای بسیاری از کاربران جذاب می‌کند، رنگ بندی خاص آن است؛ این محصول در رنگ‌های آبی، زرد، سبز، صورتی، مشکی و سفید تولید شده و می‌تواند برای سلایق افراد مختلف جذاب و منحصر به فرد باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420