لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش آیفون در چین به ۱۸ میلیون واحد در طول سه ماه رسید

فروش آیفون در چین به ۱۸ میلیون واحد در طول سه ماه رسید

گزارش‌های اخیر منتشر شده از آمارهای فروش آیفون در چین حاکی از آن است که شرکت اپل در طول سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۰ میلادی بیش از ۱۸ میلیون تلفن هوشمند در این کشور فروخته است.

چین همواره یکی از مهم‌ترین بازارهای تلفن هوشمند برای شرکت اپل و دیگر کمپانی‌های تولید کننده محصولات مشابه بوده است. در طول دهه گذشته شرکت اپل به همین دلیل تلاش کرده تا به شکل ویژه وارد بازار کشور چین شود و محصولات خود را در این کشور آماده عرضه کند. در این میان مشخص شده که اپل توانسته به موفقیتی قابل توجه در بازار چین برسد و نزدیک به ۱۸ میلیون واحد تلفن هوشمند آیفون را در چین به فروش برساند.

بر اساس گزارش خبرگزاری دیجی تایمز شرکت اپل با فروش قابل توجه آیفون‌ها در بازار کشور چین توانسته ۲۰ درصد از سهم کل بازار تلفن‌های هوشمند این کشور را از آن خود کند. اپل توانسته سهم قابل توجهی را در رقابت با سازندگان چینی نظیر هواوی، شیائومی و اوپو به دست بیاورد.

این شرکت در تلاش است تا با انجام فعالیت‌های تجاری بیشتر و تولید محصولات میان رده با کیفیت بالا و قیمت مناسب، با شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند چینی در بازار این کشور رقابت کند و سهم قابل توجه بیشتری را نسبت به رقبای خود به دست آورد.

لازم به ذکر است که اپل در حال انجام یک رقابت نابرابر در بازار کشور چین است؛ در حقیقت دولت چین از شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌های هوشمند بومی حمایت ویژه می‌کند و در عین حال مالیات سنگینی برای خرید و فروش محصولات اپل و دیگر شرکت‌های آمریکایی در نظر می‌گیرد و همین موضوع باعث می‌شود تا اپل با روش‌های معمول نتواند سهم قابل توجهی در بازار این کشور را در مقایسه با برندهای معروف چینی داشته باشد. با این حال آمارهای اخیر همچنان نشان دهنده آن است که شرکت اپل توانسته توجه بسیاری از کاربران کشور چین را به خود جذب کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420