لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با اپلیکیشن Beeper آی مسیج را در اندروید و ویندوز داشته باشید

با اپلیکیشن Beeper آی مسیج را در اندروید و ویندوز داشته باشید

 اپلیکیشن Beeper یک نرم افزار کاربردی برای مدیریت پیام رسان است که امکان استفاده از آی مسیج در اندروید و ویندوز را به کاربران می‌دهد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید تمامی پیام رسان‌های خود را به صورت یکجا نیز مدیریت کنید و از طریق آن‌ها پیام‌های گوناگون را به مخاطبین خود ارسال کنید.

این اپلیکیشن امکان مدیریت پیام‌ها از طریق پیام رسان‌های مختلف شامل تلگرام، واتساپ، دیسکورد، Slack، SMS، پیام‌رسان، فیس‌بوک، سیگنال، اسکایپ و Google Hangout را دارد و می‌تواند در تمامی پلتفرم‌ها به صورت کاملاً یکپارچه اجرا شود. نکته مهم در استفاده از این نرم افزار مدیریت آی مسیج و انتقال پیام‌ها از طریق آن در دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل‌هایی است که توسط شرکت اپل توسعه نیافته‌اند.

این نرم افزار برای ویندوز، مک، لینوکس، iOS و اندروید آماده عرضه شده است و کاربران می‌توانند از آن در تمامی دستگاه‌های خود استفاده کنند. نکته مهم این است که استفاده از این اپلیکیشن رایگان نیست و باید به صورت ماهانه ۱۰ دلار کاربران بابت استفاده از خدمات آن پرداخت کنند. البته این اپلیکیشن امکان پرداخت درون برنامه اثر را پسر و پلی استور برای آن وجود دارد.

نکته مهم‌تر اینکه کاربرانی که تمایل به استفاده از این نرم افزار در اندروید و ویندوز را دارند باید ابتدا آی مسیج خود را در یک دستگاه توسعه یافته توسط شرکت اپل فعال سازی و آماده سازی کنند و آن را به این اپلیکیشن انتقال دهند و پس از آن اقدام به استفاده از آی مسیج در تلفن‌های هوشمند اندرویدی و کامپیوترهای مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز کند.

این اپلیکیشن امکان مدیریت تمام پیام رسان‌ها را به صورت کاملاً یکپارچه در تمامی پلتفرم‌های مختلف و با سیستم‌های توسعه داده شده توسط شرکت‌های متفاوت را هم می‌کند تا دیگر کاربران نگرانی در زمینه استفاده متفاوت از رابط کاربری‌های سیستم عامل‌های گوناگون نداشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420