لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک در پارلمان اتحادیه اروپا سخنرانی می‌کند

تیم کوک در پارلمان اتحادیه اروپا سخنرانی می‌کند

 پارلمان اتحادیه اروپا به تازگی از تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل درخواست کرده تا در روز اول فوریه سال ۲۰۲۱ میلادی در کنار مدیرعامل شرکت‌های بزرگ نظیر گوگل، آمازون و فیس‌بوک به سخنرانی بپردازند.

بر اساس گزارش منتشر شده در وب سایت اپل اینسایدر جلسه روز اول فوریه سال ۲۰۲۱ میلادی که در شهر بروکسل برگزار می‌شوند قرار است محلی برای بررسی وضعیت شرکت‌های بزرگ فناوری توسط اتحادیه اروپا باشد.

هدف از برگزاری این جلسه این است که مدیرعامل‌های شرکت‌های بزرگ فناوری که صنعت آن‌ها به سراسر دنیا گسترده شده، از مدل‌های کسب و کار خود و چالش‌هایی که در شرایط کنونی بازار جهانی با آن مواجه هستند صحبت کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز این جلسه قرار است فقط برای مدیرعاملان اجرایی شرکت‌های بزرگ فناوری باشد که در آن اعضای پارلمان اروپا به سؤال‌هایی در مورد نحوه هدایت پتانسیل‌های موجود برای توسعه شرکت‌های مبتنی بر فناوری‌های دیجیتال را مطرح کند.

پارلمان اتحادیه اروپا قرار است به زودی فرایندی ویژه را برای نحوه فعالیت شرکت‌های فناوری در کشورهای عضو در نظر بگیرد و بر اساس آن جلسه‌ای ویژه را برگزار کنند و همین موضوع باعث شده تا این جلسه با حضور تیم کوک، مارک زاکربرگ و ساندر پیچای برگزار شود این افراد اطلاعات ویژه در مورد بازار دیجیتال و نحوه فعالیت شرکت‌های بزرگ خود را به نمایندگان پارلمان ارائه دهند.

یکی از مهم‌ترین مسائلی که قرار است در برنامه‌های اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار بگیرد مربوط به نحوه دریافت کمیسیون‌های فروش اپلیکیشن‌های مختلف در اپ استور و گوگل پلی استور است. اتحادیه اروپا تلاش دارد تا قانونی مشخص را برای نحوه دریافت کمیسیون میزان حداکثر و حداقل یا توسط شرکت‌های توسعه دهنده محصولات دیجیتال در نظر بگیرد و با تدوین قانون ویژه روندی مشخص را برای درآمدزایی و حمایت توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها ایجاد کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420