لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ال جی ممکن است در آینده وظیفه تولید بیشتری از نمایشگر آیفون را بگیرد

ال جی ممکن است در آینده وظیفه تولید بیشتری از نمایشگر آیفون را بگیرد

شنیده‌های مطرح شده از نمایشگاه آنلاین CES 2021 حاکی از آن است که شرکت ال جی ممکن است در آینده نزدیک به وظیفه تولید عمده نمایشگر آیفون آن را در برابر سامسونگ بگیرد.

در حقیقت شایعات بر این پایه هستند که اپل در آینده نزدیک وظیفه تولید بیشتر نمایشگرهای آیفون را به شرکت LG Display خواهد داد و سفارش تولید قطعات کمتری را به شرکت سامسونگ ارائه می‌دهد.

در جریان این نمایشگاه آنلاینCES 2021 شرکت ال جی از پنل‌ها و نمایشگرهای OLED باکیفیت‌تر خود رونمایی کرد که نشان از قدرت ویژه و منحصر به فرد این کمپانی در تولید انبوه این پنل‌ها داشت. این کمپانی اعلام کرده که تصمیم دارد تا در سال ۲۰۲۱ میلادی نزدیک به ۷ تا ۸ میلیون از این نمایشگر را در سایزهای مختلف آماده تولید و عرضه به بازار جهانی کند.

بر این احساس حدس و گمان‌های زده شده نشان داده که شرکت اپل نیز وظیفه تولید انبوه بیشتری از نمایشگر آیفون را به این کمپانی بدهد. پیش از این و مشخصاً از سال ۲۰۱۷ شرکت اپل عمده سفارش‌های نمایشگر OLED مربوط به تلفن‌های هوشمند خود را به شرکت سامسونگ داده بود و ال جی صرفاً بخشی از تولید این قطعات را بر عهده داشت.

حالا پیش بینی‌ها حاکی از آن است که اپل فرایند همکاری خود با ال ‌جی را گسترده‌تر خواهد کرد و پس از آن سامسونگ را به‌عنوان تولید کننده پشتیبان برای تأمین قطعات نمایشگر آیفون نگه خواهد داشت.

خبرگزاری دیجی تایمز ضمن انتشار این گزارش در بخش تحلیلی خود تولید پنل‌های OLED توسط ال جی را قدرتمندتر در مقایسه با سامسونگ اعلام کرده و همین موضوع ممکن است در آینده نزدیک به تولید بیشتر نمایشگرهای مربوط به تلفن‌های هوشمند پیشرفته در بازار بینجامد.

اپل یکی از مشتریان مهم پنل‌های نمایشگر ال جی و سامسونگ است و این دو شرکت کره‌ای همواره در تلاش هستند تا با یکدیگر بر سر دریافت سفارش‌های بیشتر از طرف اپل رقابت کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373