لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پلیس آمریکا با کمک اپل واچ توانست محل ربوده شدن یک گروگان را پیدا کند

پلیس آمریکا با کمک اپل واچ توانست محل ربوده شدن یک گروگان را پیدا کند

پلیس ایالت تگزاس اخیراً توانسته از طریق اپل واچ یک گروگان ربوده شده را پیدا کند. به گزارش خبرگزاری فاکس، زن ربوده شده با استفاده از اپل واچ خود درخواست کمک کرده و پس از آن پلیس تلفن همراه او را ردیابی کرده است.

بر اساس گزارش فاکس، پلیس گزارش مربوط به یک آدم ربایی را از طرف دختربچه‌ای دریافت می‌کند. این دختربچه گفته بود که مادرش با فردی در حال مشاجره بوده که ناگهان صدای فریاد شنیده می‌شود. همچنین به پلیس گفته شده که صدای جیغ از پارکینگ شنیده شده، اما منبع این صدا مشخص نبوده است.

بعد از 10 تا 15 دقیقه زن از طریق اپل واچ خود با دخترش تماس گرفته و نیت آدم ربا را افشا کرده است، البته تماس صوتی پس از مدتی کوتاه قطع می‌شود و اپل واچ امکان برقراری ارتباط را برای مدت زمانی مشخص از دست می‌دهد.

بنابراین گزارش، پلیس با استفاده از یک «Emergency Cellular Ping» توانسته موقعیت مکانی زن ربوده شده را ردیابی کند.

اپل واچ امکان ارسال دقیق محل ربوده شدن زن را به پلیس داده و وقتی مأموران به محل مورد نظر رسیدند، زن را در ماشین داخل پارکینگ پیدا کردند.

این گروگان پس از آزاد شدن به پلیس گفته که او و آدم ربا در حال نزاع و درگیری بوده‌اند و او از دادن وسیله نقلیه خودداری کرده است. وقتی زن برای بردن وسایلش به اتاق ماشین رفته، آدم ربا روی صندلی راننده نشسته و ماشین را همراه با زن ربوده است.

شاید تا کنون تمرکز بیشتر روی قابلیت سلامت اپل واچ بوده، در حالی که ویژگی ردیابی هم به همان اندازه می‌تواند جان انسان را نجات دهد.

قابلیت Apple Watch Emergency SOS در گذشته برای مکان یابی افراد گمشده یا افرادی که دچار حادثه شده بودند شناخته شده بود و حالا حل شدن یک پرونده آدم ربایی به شهرت آن اضافه کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373