لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش آیفون 12 مینی همچنان با چالش مواجه است

فروش آیفون 12 مینی همچنان با چالش مواجه است

اخیراً گزارش‌هایی از اپل منتشر شده و حاکی از آن است که تولید آیفون 12 مینی توسط این شرکت کاهش داده شده تا ظرفیت تولید آیفون 12 پرو را افزایش دهد، این گزارش‌ها روز جمعه توسط دیجی تایمز و به نقل از منابع زنجیره تأمین تائید شده بود.

گزارش امروز اشاره کرده که کوچک‌ترین آیفون 12 اپل برای بازار آمریکا و اروپا عرضه شده؛ اما بحران جهانی کرونا روی فروش محصولات در این مناطق تأثیر گذار بوده و منجر به کاهش سطح تقاضا برای آیفون 12 مینی شده است.

بنابراین گزارش، کارخانه پگاترون با کاهش سفارش برای تولید آیفون 12 مینی مواجه شده؛ زیرا فروش آن در آمریکا و اروپا تحت تأثیر همه گیری به شدت کاهش یافته است.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که برای آیفون 12 پرو در چین تقاضای بالایی وجود داشته به طوری که اپل در حال تقویت تولید این دستگاه گران قیمت خود است. در بازار آسیای شرقی فاکتور بزرگی دستگاه همواره اولویت داشته و از طرفی کشور چین نسبت به سایر نقاط دنیا کمتر تحت تأثیر همه‌گیری بوده است.

اخیراً یک یادداشت سرمایه گذاری از مورگان استنلی ادعا کرده که اپل در سه ماهه اول 2021 در حال تغییر تولید آیفون 12 مینی بوده است.

این یادداشت فروش کم آیفون 12 مینی را تائید می‌کند که علیرغم رضایت گسترده کاربران و دارندگان آن، فقط شش درصد از کل فروش آیفون 12 را طی دوره عرضه شامل شده است.

گزارش جداگانه‌ای از دیجی تایمز منتشر شده که نشان می‌دهد فاکس کان برای سه ماهه اول 2021 منتظر مشاهده افزایش سفارش آیفون 12 پرو اپل است.

برخی منابع گفته‌اند که هواوی بزرگ‌ترین برند گوشی‌های هوشمند در چین است که فروش آن‌ها تحت تأثیر گوشی‌های پرو اپل قرار گرفته، ضمن اینکه اپل در حال حاضر دومین برند جهانی برای ارائه فناوری 5G است که بعد از هواوی قرار می‌گیرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420