لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فیس آیدی به زودی برای آیمک آماده عرضه خواهد شد

فیس آیدی به زودی برای آیمک آماده عرضه خواهد شد

شرکت اپل تصمیم دارد تا طراحی آیمک را در سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ تغییر دهد و حالا شایعات اخیر منتشر شده نشان داده که شرکت اپل تصمیم به استفاده از فیس آیدی در آیمک ۲۰۲۱ دارد.

بر اساس گزارش وب سایت خبرگزاری بلومبرگ و به نقل از خبرنگار آن مارک گورمن شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال ۲۰۲۱ و مشخصاً پس از ۹ سال اقدام به بازطراحی آیمک‌های خود بکند و طراحی جدیدی را برای کامپیوترهای رومیزی مورد استفاده قرار دهد. طراحی جدید مجهز به سیستم احراز هویت مبتنی بر تشخیص چهره یا همان فیس آیدی خواهد بود که اولین بار در سال ۲۰۱۷ و در آیفون ایکس مورد رونمایی قرار گرفت.

تا پیش از این شرکت اپل تمام محصولات خود به جز اپل واچ و کامپیوترهای مک را مجهز به سیستم احراز هویت تاچ آی دی یا فیس آیدی کرده بود. با این حال به دلیل طراحی ویژه و نوع کاربری منحصر به فرد کامپیوترهای مک سیستم احراز هویت بیومتریک فیس آیدی در این دستگاه‌ها استفاده نشده بود. اپل به دلیل تعبیه کیبورد بی‌سیم در آیمک ها نمی‌تواند سیستم احراز هویت تاچ آیدی را برای آیمک ها استفاده کند. در این میان بررسی‌های اولیه نسخه‌های بتای مک او اس بیگ سور نشان داده که شرکت اپل تصمیم به استفاده از سیستم احراز هویت فیس آیدی در آیمک ها دارد.

این اطلاعات همچنین حاکی از آن است که شرکت تصمیم به رونمایی از آیمک ها با سایز ۲۳ و ۲۷ اینچ دارد؛ با این حال برخی از منابع خبری اعلام کرده‌اند که این آیمک‌های سایز ۲۱.۵ جای خود را به مدل‌هایی با سایز ۲۳ یا ۲۴ اینچ خواهند داد. البته این موضوع توسط هیچ یک از منابع خبری تائید شده مورد ادعا قرار نگرفته است و به همین دلیل نمی‌توان به عرضه آن‌ها با سایزهای متفاوت امیدوار بود.

حال گزارش‌های ابتدایی حاکی از آن است که شرکت اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی تصمیم به معرفی و رونمایی از آیمک های دارای پردازنده اختصاصی اپل سیلیکون دارد که این موضوع توسط بسیاری از تحلیلگران و سرشناس تائید شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373