لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هدست اپل با قابلیت واقعیت افزوده و واقعیت مجازی عرضه خواهد شد

هدست اپل با قابلیت واقعیت افزوده و واقعیت مجازی عرضه خواهد شد

 بنابر گزارش بلومبرگ اولین هدست AR/VR اپل گران قیمت بوده و با ایجاد نشانگر از پیش تعیین شده و به شکل یک عینک و با اهداف جاه‌طلبانه‌تری در سال آینده ارائه خواهد شد.

اخیراً مارک گورمن از بلومبرگ ادعا کرده که اولین هدست واقعیت مجازی اپل با قیمت گران و قابلیت انطباق حرکت نقطه کانونی با حرکت سر برای ایجاد محصولی با واقعیت افزوده جاه‌طلبانه‌تری ارائه خواهد کرد.

هدست اپل عمدتاً بر مبنای واقعیت مجازی می‌تواند محیط دیجیتال سه بعدی را برای بازی، تماشای فیلم و برقراری ارتباط نمایش دهد.

بر اساس این گزارش توسعه دستگاه اولیه به موانعی برخورد کرده و شرکت انتظارات محافظه کارانه‌ای برای فروش دارد. با این حال طبق همین گزارش‌ها هدست رده بالای خاص و پیشرفته برای توسعه دهندگان و مصرف کنندگان خارجی بهصورت عینک واقعیت افزوده عمومی در خط تولید قرار گرفته و در حال آماده سازی است.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که اولین هدست اپل حتی به مراتب گران‌تر از گوشی‌های رقبا خواهد بود و در حدود 300 تا 900 دلار قیمت خواهد داشت. برخی از کارکنان داخلی اپل اظهار می‌کنند که احتمالاً در هر روز و در هر فروشگاه خرده فروشی فقط یک هدست به فروش می‌رسد.

اپل 500 فروشگاه دارد که بنابراین ادعا احتمالاً فروش سالیانه این هدست کمی بیش از 180,000 واحد باشد البته سایر کانال‌های فروش در نظر گرفته نشده است. در صورتی که این اتفاق بیافتد این محصول با سایر محصولات گران قیمت اپل مثل کامپیوترهای رومیزی مک پرو 5999 دلاری برابری می‌کند.

بنابراین گزارش، اپل قصد دارد نمایشگرهای با رزولوشن بالاتر از قابلیت واقعیت مجازی را در هدست قرار دهد و هدف از این کار قرار دادن تراشه‌های پیشرفته نسبت به پردازنده‌های M1 در مک‌های اپل سیلیکون است.

عینک واقعیت افزوده با نام رمز N421 در مرحله ابتدایی توسعه قرار داشته و با عرضه آن چندین سال فاصله دارد. همچنین ممکن است نمونه اولیه این عینک شبیه عینک‌های آفتابی گران قیمت و با قاب ضخیم ارائه شود که باتری و تراشه را در خود جای داده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420