لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک 2021 سبک تر از مدل های گذشته است

مک بوک 2021 سبک تر از مدل های گذشته است

 مک بوک ایر رده بالای 2021 اپل با ویژگی‌های طراحی باریک‌تر، سبک‌تر و همراه با مگ سیف در نیمه دوم سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

بنابر گزارش جدید از مارک گورمن در بلومبرگ، اپل در حال کار روی نسخه باریک‌تر و سبک‌تر مک بوک ایر است که قرار است در نیمه دوم 2021 یا اوایل 2022 عرضه و روانه بازار شود.

گفته شده مک بوک جدید اپل با فناوری شارژ مگ سیف و نسخه بعدی آن احتمالا با پردازنده داخلی مک ارائه خواهد شد. همچنین حاشیه اطراف صفحه نمایش 13 اینچ باقی خواهد ماند و وزن آن احتمالا 2.8 پوند و در ضخیم‌ترین نقاط کمی بیش از نیم اینچ خواهد بود.

طبق این گزارش مک بوک ایر 13 اینچ یک جفت پورت USB 4 برای اتصال دستگاه‌های خارجی خواهد داشت. پیش بینی می‌شود مک بوک ایر فعلی که در ماه نوامبر با پردازنده اپل سیلیکون آپدیت شده به عنوان یک نسخه میان رده در خط تولید شرکت باقی بماند.

مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل قبلا گفته بود که شرکت یک مک بوک ایر جدید را در سال 2022 معرفی خواهد کرد و ممکن است در 2021 عرضه نشود. طبق اظهارات او مک بوک ایر جدید احتمالا در 2022 با ویژگیهای نمایشگر mini-LED عرضه خواهد شد و این پیش بینی هم توسط دیجی تایمز تکرار شد.

با معرفی آیفون 12 و 12 پرو در اکتبر 2020، اپل دوباره مگ سیف را اختراع و کابل شارژ مگنتیک جدا شدنی را برای مک بوک طراحی کرد. آخرین دستگاه اپل که از مگ سیف استفاده می کرد مک بوک ایر 2017 بود که از جولای سال 2019 مگ سیف کاملا حذف شد.

کو اخیرا ادعا کرده که طراحی کانکتور شارژ مگ سیف در مک بوک اپل برای طرح‌های آینده ذخیره خواهد شد اما از وقتی که اپل در حال استفاده از USB-C است مشخص نیست این ادعای کو به چه معنا است. در همین راستا گورمن ادعا کرده که پورت مگ سیف، پورت شارژ مستقلی است که به جای پورت USB-C استفاده و در کنار آن قرار دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373