لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ناچ آیفون ۱۲ اس کوچک‌تر می‌شود

ناچ آیفون ۱۲ اس کوچک‌تر می‌شود

تا به حال چندین گزارش مختلف در مورد نحوه طراحی آیفون ۱۲ اس یا آنچه به عنوان آیفون ۱۳ نیز شناخته می‌شود منتشر شده و حالا یک خبرگزاری ادعا کرده که شرکت اپل ناچ آیفون ۱۲ را نسبت به مدل‌های قبلی کاهش خواهد داد.

خبرگزاری دیجی تایمز اعلام کرده که اطلاعاتی جدید از طریق منابع زنجیره تأمین محصولات شرکت اپل به دست آورده که بر اساس آن‌ها در تلاش است تا سنسورهای مبتنی بر فیس آیدی را به شکلی فشرده‌تر و کوچک‌تر در تلفن‌های هوشمند آینده خود تعبیه کند.

بر این اساس می‌توان مطمئن بود ناچ آیفون ۱۲ اس نسبت به آنچه در آیفون ۱۲ معمولی تعبیه شده کوچک‌تر خواهد بود. تا پیش از این بررسی‌های انجام شده نشان می‌داد که شرکت اپل بزرگ‌ترین ابعاد بریدگی بالای نمایشگر را در طراحی آیفون ۱۲ که در سال 2020 معرفی شد به کار برده است که این موضوع باعث شد تا بخش بیشتری از نمایشگر به خاطر سنسورهای بالایی اشغال شوند.

گزارش اخیر همچنین نشان داده‌ که شرکت اپل طراحی آیفون‌ها را به سمت استفاده دقیق‌تر نسبت به آنچه در سال‌های گذشته دیده شده سوق خواهد داد. این گزارش تأکید می‌کنند که لنز تعبیه شده در قسمت جلوی تلفن‌های هوشمند آیفون ۱۲ قدرت زوم اپتیکال بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی آیفون نخواهند داشت و همچنین قدرت تشخیص چهره آن‌ها به لطف و قوی‌تر شدن سنسورهای مادون قرمز، در این تلفن‌های هوشمند بهینه‌تر و بهتر خواهد شد.

این گزارش تأکید در دارد که شرکت اپل از همین حالا با کارخانه فاکس کان و شرکت ال‌جی دیسپلی برای بهینه سازی بریدگی بالای نمایشگر همکاری کرده است. اپل تصمیم دارد تا ناچ تعبیه شدن در آیفون ۱۲ اس را به شکل بهینه‌تر و کاربردی فشرده و کوچک‌تر کند تا کاربران بتوانند محتوای بیشتری را در نمایشگرهای تلفن هوشمند خود مشاهده کنند.

دیجی تایمز همچنین ادعا کرده که آیفون ۱۲ اس مجهز به یک ماژول لنز هفت مگاپیکسل است که منجر به بهبود کیفیت تصاویر سلفی ثبت شده نسبت به آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373