لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کارت خوان SD برای بار دیگر به مک بوک خواهد آمد

کارت خوان SD برای بار دیگر به مک بوک خواهد آمد

بنابر گزارش بلومبرگ کارت خوان SD در مک بوک پرو2021 به همراه چند درگاه دیگر قرار است بازگردانده شوند.

هفته گذشته تحلیلگر مشهور محصولات اپل مینگ چی کو پیش بینی و انتظارات خود را درباره مدل‌های مک بوک پرو 14 و 16 اینچی برای اواخر سال جاری میلادی بیان کرده بود که شامل بازگشت کانکتور شارژ مگ سیف، حذف تاچ بار، طراحی جدید لبه تخت و بازگشت پورت‌های بیشتر برای اتصال گسترده در نوت بوک‌ها بوده است.

گرچه مینگ چی کو مشخصاً اشاره نکرده که کدام پورت برگردانده خواهد شد ولی مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی که روز گذشته منتشر کرده به بازگرداندن کارت خوان SD به مک بوک پرو اشاره کرده که با استفاده از آن می‌توان عکس‌های گرفته شده با یک دوربین دیجیتال و سایر فایل‌ها را منتقل کرد.

قابلیت کارت خوان SD در مک بوک پرو سال 2016 حذف شد و بازگشت دوباره این ویژگی می‌تواند موجب خوشحالی عکاسان حرفه‌ای، سازندگان ویدیو و بخش‌های اصلی مربوط به پایگاه کاربران مک بوک پرو شود.

جدیدترین مدل‌های مک بوک پرو فقط دارای پورت‌های تاندربولت 3 یا همان USB-C بوده و عکاسان برای دسترسی به کارت خوان SD مجبور به استفاده از دانگل یا داک هستند.

مینگ چی کو هفته گذشته در یادداشت تحقیقاتی خود اشاره کرده که اکثر کاربران لازم نیست که برای مک بوک پرو خود دانگل اضافی بخرند زیرا احتمالاً کارت خوان تنها پورتی نیست که بازگردانده خواهد شد.

در سال 2015 مک بوک پرو با پورت‌های HDMI و USB-A مجهز شده بود؛ در حالی که با توجه به انتقال به سمت استفاده از پورت USB-C، بازگشت این پورت‌ها تعجب آور خواهد بود.

کو همچنین پیش بینی می‌کند که مدل‌های جدید مک بوک پرو در سه ماهه سوم عرضه شوند که در بازه زمانی جولای تا سپتامبر است. آن‌ها جایگزین مدل‌های رده بالا مک بوک پرو 13 و 16 اینچی عرضه شده به ترتیب در مه 2020 و نوامبر 2019 خواهند بود.

قابل ذکر است که چند ماه پیش مدل مک بوک پرو 13 اینچی با تراشه سفارشی اپل M1 آپدیت شده بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420