لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت خرید سهام اپل برای بار دیگر به بالاترین مقدار در تمام دوره‌ها رسید

قیمت خرید سهام اپل برای بار دیگر به بالاترین مقدار در تمام دوره‌ها رسید

 افزایش قیمت و ارزش خرید سهام اپل درست پنج روز قبل از گزارش مربوط به نتایج درآمد سه ماهه اول سال مالی 2021 به دست آمد و حالا مشخص شده که با بالاترین میزان خود در تمام دوره‌ها رسیده است و این موضوع مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

قیمت خرید سهام اپل روز گذشته به139.07 دلار رسیده که بالاترین رقم در همه دوره‌های تاریخ اپل بوده و بعد از لحظاتی با رسیدن به 139.85 دلار، رکورد جدید خود را ثبت کرده است.

بسیاری از تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که درآمد فصل مالی اپل برای اولین بار فراتر از 100 میلیارد دلار خواهد رسید که این موضوع به لطف فروش قدرتمند آیفون 12 و راه اندازی و عرضه چند محصول دیگر اپل در فصل مالی بود. اپل محصولاتی جدید شامل سه مدل مک دارای پردازنده اپل سیلیکون، هوم پاد مینی، ایرپاد مکس و طراحی مجدد آیپد ایر را آماده عرضه کرد. . همچنین سرویس اپل فیتنس پلاس که ماه گذشته عرضه شد می‌تواند با بسته‌های اشتراک اپل وان ارائه شود.

اپل در جریان همه گیری کرونا به لحاظ مالی پیشرفت و رونق قابل ملاحظه‌ای داشته است. دلیل آن به کار کردن، یادگیری و برقراری ارتباط مشتریان از خانه مربوط می‌شود که نهایتاً منجر به فروش چشمگیر و ویژه آیپد و مک شده است. ضمن اینکه محصولات اپل هدایای محبوبی برای ایام تعطیلات محسوب می‌شوند.

گزارش درآمد اپل روز چهارشنبه ساعت 1:30 p.m به وقت اقیانوس آرام منتشر می‌شود و بعد از آن در یک کنفرانس تلفنی با تیم کوک مدیر عامل و لوکا مائستری مدیر مالی اپل در ساعت 2:00 p.m به وقت اقیانوس آرام در این‌باره پیگیری و بحث خواهد شد. درآمد سه ماهه اول مربوط به سال مالی 2020 اپل رقم 91.8 میلیارد دلار ثبت شده است.

قابل ذکر است که همه گیری جهانی موجب سودآوری شرکت‌های فناوری و الکترونیکی شده و ارزش آن‌ها رو به افزایش است. حائز اهمیت است که برخی افراد به فکر خرید سهام اپل باشند زیرا این شرکت آمریکایی در حال حاضر به بالاترین ارزش سهام خود طی چند دوره گذشته رسیده است. مهم‌ترین دلیل آن تولید محصولات مبتنی بر فناوری، بسیار محبوب و شناخته شده و با بالاترین کیفیت است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420