لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از آیفون ۶ اس در آی او اس 15 متوقف خواهد شد

پشتیبانی از آیفون ۶ اس در آی او اس 15 متوقف خواهد شد

 گزارش‌های اخیر منتشر شده خبر از آن داده‌اند که شرکت اپل تصمیم دارد تا پشتیبانی از آیفون ۶ اس را در سال 2021 میلادی و در زمان انتشار iOS 15 متوقف کند.

بر اساس گزارش وب سایت فرانسوی iPhoneSoft اپل تصمیم دارد پشتیبانی از تمام تلفن‌های هوشمندی که با تراشه پردازشی A9 ساخته شده‌اند را متوقف کند. بر این اساس پشتیبانی از آیفون ۶ اس و آیفون اس ای که در سال 2015 و 2016 معرفی شدند، پس از ژوئن ۲۰۲۱ توقف خواهد شد و کاربران این محصولات، دیگر امکان دریافت آپدیت‌های جدید سیستم عامل توسعه داده شده توسط اپل را نخواهند داشت.
گفتنی است که قدیمی‌ترین آیفون پشتیبانی شده توسط شرکت اپل در آی او اس ۱۵ شامل آیفون ۷ و ۷ پلاس خواهند بود. همچنین اپل پشتیبانی آیپدهای مبتنی بر تراشه‌ای پردازشی A10 به بعد را ادامه خواهد داد. کاربران این محصولات امکان دسترسی به آی او اس آیپد او اس ۱۵ را خواهند داشت.
با توجه به موضوع سال ۲۰۲۱ آخرین دوره‌ای است که شرکت اپل برای آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس پشتیبانی نرم افزارهای آپدیت شده ارائه می‌دهند و سال ۲۰۲۲ میلادی به پشتیبانی نرم افزار از این تلفن‌های هوشمند پایان خواهد داد.
گفتنی است که قدیمی‌ترین آیفون پشتیبانی شده در سال ۲۰۲۲ میلادی احتمالاً آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس خواهد بود و پس از آن شرکت اپل پشتیبانی نرم افزاری از این تلفن هوشمند را نیز متوقف می‌کند. اپل به صورت دوره‌ای اقدام به توقف پشتیبانی از محصولات قدیمی‌تر می‌کند. آیفون 6 اس در سال 2015 معرفی شده و اپل تا سال 2021 میلادی مشخصاً شش سال از آن پشتیبانی نرم افزاری کرده است. پشتیبانی نرم افزاری طولانی مدت باعث می‌شود تا محصولات شرکت اپل از لحاظ کیفیت و کاربری عملکرد بسیار بهتری نسبت به محصولات مشابه عرضه شده در بازار داشته باشند و همین موضوع باعث شود تا تمایل کاربران به استفاده از این محصولات بیشتر شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373