لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون سوئیچ بی‌ام‌و می‌شود

آیفون سوئیچ بی‌ام‌و می‌شود

شرکت خودروسازی BMW اعلام کرده که قابلیت Digital Key Plus را با استفاده از آیفون برای ماشین‌های تمام برقی خود به کار می‌رود.

BMW اولین شرکت تولیدکننده خودرو است که از قابلیت Apple Car Key برای باز کردن قفل ماشین استفاده کرده، یعنی از طریق آیفون یا اپل واچ می‌توان قفل ماشین را باز کرد. این شرکت نسخه پیشرفته سوئیچ بی‌ام‌و را با عنوان قابلیت Digital Key Plus عرضه کرده است.

Digital Key Plus از فناوری باند فوق پهن موجود در تراشه U1 استفاده می‌کند که این تراشه در آیفون 11، آیفون 12 و اپل واچ سری 6 به کاررفته است.

قابلیت Car Key که توسط اپل توسعه داده شده به کاربر اجازه می‌دهد یک نسخه دیجیتالی از کلید ماشین را در اپلیکیشن Apple Wallet ذخیره کند. سپس با نگه‌داشتن آیفون یا اپل واچ نزدیک قفل آن را باز کند. این روش باز کردن قفل از طریق NFC«Near Field Communication» انجام شده و دامنه بسیار کوتاهی دارد.

شرکت BMW پشتیبانی از قابلیت Car Key را به عنوان Digital Key نشان داده و Digital Key Plus نسخه نسل بعدی است که در دامنه وسیعتری عمل کرده و کنترل دقیق‌تری برای مسیریابی ارائه می‌کند. همچنین این امکان را به کاربر می‌دهد که بدون درآوردن آیفون از جیب قفل ماشین را باز کند.

قابل ذکر است که BMW از سال 2018 تا به حال یکی از پیشگامان در استفاده از گوشی هوشمند به عنوان کلید برای وسایل نقیله دیجیتال بوده و همچنان در حال توسعه و محبوب کردن هرچه بیشتر ویژگی Digital Key برای کاربران آیفون است.

همچنین این شرکت اشاره کرده که استفاده از فناوری رادیویی دیجیتال با دامنه کوتاه و پهنای باند بسیار بالا موجب بومی‌سازی دقیق این قابلیت و افزایش امنیت شده است.

یکی از خودروسازان این شرکت می‌گوید که سیستم کلید جدید اولین بار قرار است در BMW iX ماشین SUV تمام برقی و با برد 300 مایل ارائه شود. کابین ماشین بر مبنای مجموعه X5/X6/X7 و به سادگی تسلا است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373