لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کانسپت واچ او اس 8 اپلیکیشن‌ها، فیس و ویجت‌های جدید را عرضه میکند

کانسپت واچ او اس 8  اپلیکیشن‌ها، فیس و ویجت‌های جدید را عرضه میکند

با وجود اینکه حدود شش ماه تا رونمایی از واچ او اس 8 مانده ولی هنوز شایعه خاصی درباره آن شنیده نشده، بنابراین کانسپت واچ او اس 8 صرفا بر اساس حدس و گمان ارائه شده، همچنین اپل از فرصتهای زیادی مثل سنجش دقیق‌‌تر اطلاعات سلامت و قابل مشاهده برای قدرتمند کردن واچ او اس استفاده می‌کند.

در قلب کانسپت واچ او اس 8 تمرکز بر افزودن اپلیکیشن‌های جدید و تبدیل اجزاء موجود در سیستم به برنامه‌های مستقل است. احتمالا مهمترین عملکرد اپل واچ وجود آرایه‌های وسیعی از سنسورهای سلامتی در واچ او اس جدید خواهد بود.

اپل با افزودن اپلیکیشن Health به واچ او اس آن را به دستگاه قدرتمندتر و مستقل برای سنجش سلامت تبدیل می کند. تمام برنامه‌های موجود برای سنجش معیارهای متفاوت سلامتی همچنان وجود داشته ولی کاربران برای مشاهده تاریخچه سلامتی در یک زمان و یک مکان باید از اپلیکیشن جدید سلامت استفاده کنند.

همچنین در کانسپت اپل واچ جدید کاربران می‌توانند موارد برجسته‌ای که معمولا فقط در آیفون نمایش داده می‌شود و سایر معیارهای سلامتی را مشاهده کنند.

کانسپت واچ او اس 8 در اپل واچ دو تا فیس واچ قدرتمند و بسیار زیبا ارائه خواهد کرد که عملکرد آنها لزوما می‌تواند شبیه یک اپلیکیشن مستقل باشد؛ اما در عین حال با پیچیدگی بسیار بالا و غیر قابل کشف شدن خواهد بود.

اپل در این نسخه احتمالا قابلیت «glance» را ارائه خواهد داد که اطلاعات مهم از برنامه‌های شخص ثالث را به سرعت نمایش می‌داد، اما توسعه دهندگان با ساختن و ارائه برنامه‌های بومی و پردازنده قدرتمندتر توانستند اپل واچ را نسبت به آن برنامه‌ها بی نیاز کنند. نهایتا آن را با یک مرکز کنترل واحد جایگزین کرده و ویجت‌ها را در آن ارائه خواهد داد. ضمن اینکه خلاصه‌ای از اطلاعات با یک نگاه سریع مشاهده خواهد شد و اپلیکیشن‌ها در داک پایین صفحه نمایش قرار داده می‌شوند.

جالب است که ویجت‌های کوچک موجود در iOS 14 کاندید مناسبی برای نسخه های بعدی سیستم عامل اپل واچ خواهد بود. به این ترتیب اپل باید بتواند مرکز کنترل را با یک صفحه واحد غیر قابل پیمایش تلفیق کرده و بین ویجتها پیمایش افقی در نظر بگیرد. رابط کاربری در این حالت بسیار شبیه به glance بوده و ویجت‌ها در بارگیری مجدد خیلی قدرتمندتر و سریعتر خواهند بود.

اپل می‌تواند ویجت‌های iOS 14 را بدون نیاز به برنامه مستقل و به راحتی به اپل واچ منتقل کرده و اطلاعات از طریق وب یا آیفون همگام سازی شوند.این حالت موجب شده که برنامه‌های اپل واچ به آرامی و به تدریج از نرم افزارهای شخص ثالث در ساعت حذف شوند.

قابل ذکر است که طی سال گذشته برخی شخصیت ها در اپل تی وی پلاس محبوبیت ویژه‌ای پیدا کرده‌ و کاربران می‌توانند با ثبت نام در این سرویس از شخصیت های جذاب و محبوب برای فیس اپل واچ خود استفاده کنند. به عنوان مثال شخصیت اسنوپی می‌تواند دور صفحه نمایش ساعت شناور باشد، تد لاسو لبخندی زیبا به کاربر ارائه دهد و کاراکترهای سنترال پارک آواز بخوانند، این قابلیت‌ها بی انتها هستند. حتی می توان نقل قول‌ها و تاییدیه‌های این شخصیت‌ها را سفارشی سازی کرد.

از جمله می‌توان اشاره کرد که تد لاسو به همراه نقل قول‌های خوش بینانه او می‌تواند در یک صفحه نمایش ساعت بسیار جذاب و جالب توجه باشد.

یکی از بهترین و مفیدترین ویجت‌های موجود در محیط iOS 14 ویجت باتری است که سطح شارژ باتری را به زیبایی نمایش می‌دهد و می‌تواند در اپل واچ هم بسیار کاربردی و قابل توجه باشد. حتی ممکن است در مواردی مثل حالت کم مصرف، باتری از راه دور روشن شود و این روشی عالی برای مراقبت از دستگاههای کاربران باشد. همچنین ویجت باتری می‌تواند به مرکز کنترل جدید اضافه شود.

با وجود وضعیت بحران جهانی کرونا و قرنطینه، بسیار مهم و مفید است که گاهی وقت‌ها به گشت و گذار در بیرون از منزل و استفاده از هوای پاک بپردازیم. با استفاده از برنامه جدید پیاده روی در کانسپت جدید می‌توانید مسیرها و مکان‌هایی را پیدا کرده و اطلاعات کسب کنید و هنگام پیاده روی آن را روی ساعت خود پیگیری کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373