لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فاکس کان تولید آیپد و مک در ویتنام را آغاز می‌کند

فاکس کان تولید آیپد و مک در ویتنام را آغاز می‌کند

 به نقل از خبرگزاری رویترز، فاکس کان تأمین‌کننده اپل برای تولید آیپد در ویتنام، یک کارخانه 270 میلیون دلاری می‌سازد که احتمالاً مک بوک هم در آن تولید خواهد شد.

کارخانه جدید تولید آیپد و مک بوک توسط Fukang Technology توسعه یافته و در استان شمالی ویتنام «باک گیانگ» مستقر خواهد شد. پیش بینی شده بعد از شروع به کار، این کارخانه خواهد توانست هشت میلیون لپ تاپ و تبلت را به طور سالیانه تولید کند.

فاکس کان یکی از بزرگ‌ترین شرکای تولیدی برای اپل است و نوامبر سال گذشته اپل از فاکس کان درخواست کرد که تولید مجموعه مک بوک و آیپد خود را از چین به ویتنام منتقل کند؛ زیرا اپل به دنبال تنوعی در زنجیره تأمین خود خارج از چین است.

گزارش شده که فاکس کان تاکنون 1.5 میلیارد دلار در ویتنام سرمایه‌گذاری کرده، همچنین قصد دارد تا 700میلیون دلار سرمایه خود را افزایش دهد و امسال تا 10 هزار نفر به نیروی کار خود اضافه کند. گفته شده فاکس کان می‌خواهد 1.3 میلیارد دلار برای ایجاد تسهیلات در یک استان شمالی ویتنام «تان هوا» سرمایه‌گذاری کند.

احتمالاً یکی از دلایلی که اپل خواسته تا فاکس کان تولید برخی از مجموعه‌های آیپد و مک بوک را از چین به ویتنام منتقل کند، کاهش تنش‌های تجاری بین چین و آمریکا است. گزارش شده که اپل همچنین به دنبال توسعه تولید آیفون در ویتنام است.

قابل ذکر است که شرکت‌های تولید کننده بزرگ مثل فاکس کان، پگاترون و «کامپال الکترونیک» که زنجیره تأمین اپل هستند، به دلیل کم شدن اعتماد به چین و ایجاد تنوع در زنجیره تأمین خود و جلوگیری از ریسک جنگ تجاری بین چین و آمریکا در حال گسترش و توسعه تولیدات خود در ویتنام هستند.

گفتنی است که ویتنام در حال حاضر قطب تولیدی و مونتاژ شرکت‌های بزرگ فناوری نوظهور شده و حتی سامسونگ تا به حال بیش از نیمی از گوشی‌های هوشمند خود را در آنجا تولید کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373