لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خط تولید آیفون ۱۲ مینی افزایش پیدا خواهد کرد

خط تولید آیفون ۱۲ مینی افزایش پیدا خواهد کرد

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل سفارش تولید انبوه هر چه بیشتر تلفن‌های هوشمند خود را صادر کرده است. بر اساس این تصمیم تولید آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ پرو در مدت زمانی کوتاه افزایش خواهد یافت.

بر اساس گزارش موسسه مالی مورگان استنلی شرکت اپل سفارش تولید انبوه دو میلیون واحد آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ پرو ظرف مدتی کوتاه به کارخانه‌های طرف قرارداد تولید آیفون ارائه شده است.

این گزارش تأکید می‌کند که شرکت اپل بر این باور است که در فصل اول مالی سال ۲۰۲۱ میلادی میزان تقاضا برای این دو تلفن هوشمند افزایش چشمگیری خواهد داشت و اپل درخواست کرده تا ظرف هر دو هفته، دو میلیون دستگاه بیشتر تولید شود.

گزارش‌ها در مورد تصمیم برای افزایش تولید آیفون 12 مینی در حالی منتشر می‌شود که تا پیش از این گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن بودند که کوچک‌ترین عضو خانواده آیفون ۱۲ کمترین میزان تقاضا را در بازار جهانی داشته است. این موضوع نشان دهنده کاهش سهم فروش آیفون ۱۲ مینی در مقایسه با دیگر تلفن‌های هوشمند اپل که در سال ۲۰۲۰ معرفی شدند بوده است.

موسسه مالی مورگان استنلی بر این باور است که میزان تقاضا برای خرید آیفون ۱۲ مینی در بازار کشور آمریکا و چین افزایش چشمگیری خواهد داشت و در فصل اول مالی ۲۰۲۱ به بیش از ۲۰.۳ درصد خواهد رسید.

بر این اساس شرکت اپل در تلاش است تا با تولید هر چه بیشتر تلفن‌های هوشمند خود بتواند پاسخگوی نیازهای بازار جهانی باشد و بتواند به طور کامل محصول مورد نیاز در بازار را تأمین کند.

آیفون ۱۲ مینی به عنوان کوچک‌ترین تلفن هوشمند اپل در سال ۲۰۲۰ معرفی شد که تا امروز نیز به عنوان یک گوشی میان رده از اپل، اما با کیفیت بالای دوربین و آماده عرضه به بازار شده است. این محصول در حقیقت تقاضای کمتری نسبت به دیگر محصولات تولید شده توسط اپل در سال ۲۰۲۰ دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373