لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیرعامل اپل یک مک پرو به دونالد ترامپ هدیه داد

مدیرعامل اپل یک مک پرو به دونالد ترامپ هدیه داد

تیم کوک به عنوان مدیر عامل شرکت به تازگی یک مک پرو را به عنوان هدیهبه رئیس‌جمهور سابق آمریکا هدیه داده است.

تیم کوک در زمان هدیه دادن این مک پرو به را به دونالد ترامپ، تلاش‌ها و فعالیت او در زمینه انتقال خط تولید محصولات مختلف الکترونیکی داخل خاک آمریکا را یادآور شده و به همین دلیل اعلام کرده که مک پرو را به عنوان هدیه‌ای برای رئیس جمهور آمریکا را انتخاب کرده است. در حقیقت تیم کوک با ارائه این کار نمادین، تلاش داشته تا به فعالیت‌های ترامپ برای انتقال خط تولید محصولات اپل به خاک آمریکا کنایه بزند.

مک پرو تنها محصول تولید شده توسط اپل است که تمامی قطعات و فرآیند اسمبل آن داخل خاک آمریکا انجام می‌شود و به همین دلیل تیم کوک این محصول را به عنوان هدیه انتخاب کرده است.

رسم بر این است که بسیاری از شرکت‌ها در زمان پایان فعالیت رئیس جمهورهای آمریکا محصولات خود را به عنوان هدیه ارائه می‌دهند که در لیست منتشر شده این دوره نام شرکت‌هایی نظیر اپل، فورد و بوئینگ نیز دیده شده است. دوره ریاست جمهوری ترامپ روز گذشته تمام شد و به همین دلیل نیز این شرکت‌ها هدیه‌های خود را به او ارائه کرده‌اند. 

 در طول سالیان گذشته و مشخصاً از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور تلاش‌ها و رایزنی‌های زیادی انجام شد تا فرآیند تولید انبوه محصولات الکترونیکی شرکت‌های آمریکایی داخل خاک این کشور انجام شود. همین موضوع در نهایت به افتتاح یک خط تولید ویژه در تگزاس و راه‌اندازی فرآیند تولید انبوه محصولات دیگر شرکت اپل در خاک آمریکا منجر شد.

ترامپ باعث شد تا محصولات تولید شده در خاک چین و ورود آن‌ها به آمریکا با محدودیت‌های ویژه همراه شوند و هزینه مالیات واردات و فروش محصولات در بازار این کشور افزایش پیدا کند.

اپل تا به امروز تلاش کرده بود تا با انتقال خط تولید محصولات خود به کشورهایی نظیر ویتنام و تایوان محدودیت‌های در نظر گرفته شده توسط دونالد ترامپ را کاهش دهد و به کاربران خود در خاک آمریکا امکان خرید این محصولات را با قیمت‌های پایین‌تر بدهد؛ با این حال محدودیت‌های ویژه برای تولید این محصولات در خاک چین همچنان وجود دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373