لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نام استیو جابز در لیست باغ قهرمانان ملی آمریکا به یادگار ثبت می‌شود

نام استیو جابز در لیست باغ قهرمانان ملی آمریکا به یادگار ثبت می‌شود

استیو جابز به عنوان قهرمان ملی در باغ قهرمانان آمریکا در کنار صدها شخصیت برجسته به یادگار می‌ماند، این اقدام در یک دستورالعمل اجرایی با امضای رئیس جمهور وقت آمریکا دونالد ترامپ در روزهای پایانی او در این سمت انجام شد.

طبق این دستورالعمل که روز دوشنبه به امضای رئیس جمهور اخیر آمریکا رسیده باغ ملی قهرمانان به احترام تمام اسطوره‌های گذشته آمریکا ساخته خواهد شد و تندیس استیو جابز با عنوان قهرمان ملی و به پاس بزرگداشت از زندگی و کار او، مورد احترام قرار خواهد گرفت.

در این دستورالعمل آمده تمام افرادی که برای تجسم روح آمریکایی از خود شهامت و مبارزه، تعالی و به مخاطره انداختن خود، شجاعت و اعتماد به نفس، عشق و وفاداری نشان داده‌اند، برای این تقدیس و بزرگداشت انتخاب شده‌اند. این افراد جهان را با قدرت محض خود متحیر کرده‌ و به طرز شگفت انگیزی در تاریخ آمریکا مشارکت داشته‌اند و البته بهترین فصل‌های آن هنوز در راه است.

استیو جابز خالق برند قدرتمند و جهانی اپل است که با ارائه آیفون و کامپیوترهای شخصی منحصر به فرد توانسته در دنیای فناوری تأثیر به سزایی داشته باشد. او برای خلق این برند و معرفی آن به جهان از همه علم و آگاهی و قدرت خاص درونی خود استفاده کرده و در کمال تأسف بعد از یک دوره بیماری درگذشت. اما شرکت اپل همواره از دانایی و قدرت خیره کننده او در اداره امور و ادامه راه بهره می‌برد.

گفتنی است کاربران توییتر از مشاهده طرح ایجاد باغ ملی قهرمانان آمریکا در حدود 250 نفر، به طور مبهوت کننده‌ای جذب این اتفاق شده‌اند. نام برخی از افرادی که در این لیست دیده می‌شود شامل والت دیزنی، نیکلا تسلا، جان وین، مارتین لوتر کینگ، الویس پریسلی، جان اف کندی، ویتنی هوستون، جان هاپکینز، نیل آرمسترانگ و غیره است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420