لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

iOS 14.4 دوربین جعلی آیفون را به کاربران هشدار می‌دهد

iOS 14.4 دوربین جعلی آیفون را به کاربران هشدار می‌دهد

 اپل با ارائه آپدیت نسخه بتا iOS 14.4، اقدام به ارسال یک پیام هشدار میکند و کاربران را از وجود دوربین جعلی در آیفون آگاه می‌سازد.

اپل هم‌زمان با عرضه آیفون 11، یک سیستم هشدار در iOS راه اندازی کرد که کاربر را از وجود نمایشگر غیر اصل آگاه می‌کند که این سیستم کمی بعد به باتری‌های داخلی شخص ثالث هم گسترش یافت. حالاiOS 14.4 با شناسایی دوربین جعلی آیفون به کاربر هشدار می‌دهد.

برخی گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که دومین نسخه بتا iOS 14.4 می‌تواند دستگاه‌های دارای دوربین جعلی را با ارائه یک پیام یا هشدار به نمایش بگذارد. پیام این گونه است «تایید نمی‌شود که این آیفون دارای دوربین واقعی باشد.» هنوز مشخص نشده که نسخه آپدیت ای او اس 14.4 در همه آیفون‌ها ارائه شده یا فقط برای مدل‌های آیفون 12 است.

قابل ذکر است که این پیام هشدار در برنامه تنظیمات iOS قرار خواهد گرفت که شبیه هشدارهای مربوط به باتری و نمایشگر غیر اصلی خواهد بود.

گرچه قطعات غیر اصلی کیفیت سخت افزار واقعی و اصلی اپل را ندارد ولی پیام هشدار احتمالاً در عملکرد دوربین تداخلی نخواهد داشت.

کاربرانی که با مشکل دوربین جعلی آیفون یا سایر دستگاه‌های این شرکت مواجه شده‌اند، بنابر توصیه اپل می‌توانند همراه با دستگاه خود دستگاه خود به اپل استور یا به دپارتمان ارائه دهنده خدمات مجاز اپل مراجعه کرده و تعمیرات مجاز در برخی از کشورها دریافت کنند.

دومین نسخه بتا iOS 14.4 از طریق آپدیت OTA در برنامه تنظیمات توسعه دهندگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در صورتی که دانلود این برنامه به‌روز رسانی طولانی شود به بررسی خود ادامه داده، زیرا چند دقیقه‌ای طول می‌کشد.

اپل در این مورد گفته که احتمالاً نمایشگرهای غیرمجاز مشکلاتی مثل عملکرد چند لمسی تخریب شده، لمس غیرعمدی، کالیبراسیون رنگی نادرست و حتی تخلیه بیشتر باتری را نشان می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373