لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد مکس با یک اجکتور سیم‌کارت باز می‌شود

ایرپاد مکس با یک اجکتور سیم‌کارت باز می‌شود

 وب سایت‌ آی فیکس ایت تا پیش از این اقدام به بازگشایی و بررسی ایرپاد مکس به عنوان یکی از محصولات جدید شرکت اپل کرده بود و حالا اعلام کرده که از طریق یک اجکتور سیم کارت می‌توان آن را به سه قسمت متفاوت جدا کرد.

در بررسی‌هایی که این وب سایت انجام داده مشخص شده که دو بخش هدفون‌های سمت راست و سمت چپ بدنه ایرپاد مکس می‌توانند با استفاده از یک اجکتور از هدبند اصلی جدا شوند و مورد تعمیر و بررسی قرار گیرند. در حقیقت اپل این دستگاه‌ها را به شکلی متفاوت طراحی کرده تا از آن طریق تعمیرکاران بتوانند فرآیند تعمیری دستگاه‌های جدید را به شکل ساده‌تر و عمل پذیر تر انجام دهند.

برای باز کردن ایرپاد مکس نیازی به استفاده از ابزارهای پیچیده و روش‌های سخت و پر خطر وجود ندارد و می‌تواند بدون پذیرش کمترین ریسک ممکن این دستگاه‌ها را باز کرد و اقدامات تعمیری را در آن‌ها انجام داد. پس از باز کردن مشخص شده که قسمت کانکتور خاص و منحصر به فرد بههم متصل شده‌اند. تا پیش از این تحلیلگران بر این باور بودند که این دو قطعه از طریق ارتباطات بی‌سیم به یکدیگر متصل شده‌اند؛ اما حالا مشخص شده که شرکت اپل راهکاری را برای اتصال بی‌سیم بین دو کاپ گوشی طراحی و توسعه نداده و آن‌ها از طریق یک ارتباط فیزیکی میان هدبند به هم متصل شده‌اند.

در حقیقت اپل برخلاف دیدگاه‌های ابتدایی در مورد ارتباط مکس تلاش کرده تا این محصول را به صورت کامل تعمیر پذیر و با طول عمر طولانی‌تر طراحی و توسعه دهد. همان‌طور که تا پیش از این نیز دیده شده بود شرکت اپل بالشتک‌های روی هر یک از گوش‌ها را به صورت مگنتی طراحی کرده و با یک ارتباط ساده به هر دو کاپ متصل می‌شدند.

در قدم اول در باز کردن ایرپاد مکس همانند تمامی محصولات مشابه که توسط شرکت اپل تولید شده‌اند، نیازی به انجام کارهای پر ریسک و احتمال خرابی دائمی دستگاه به کمترین حالت ممکن می‌رسد. گفتنی است که تا پیش از این وب سایت یاد شده اقدام به بررسی ایرپاد مکس کرده و امتیاز ۶ از ۱۰ را برای تعمیر پذیری آن در نظر گرفته است که نسبت به بسیاری از محصولات صوتی مشابه عدد قابل توجه و امتیاز بسیار بالایی به حساب می‌آید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420