لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خالق پراید در تلاش برای ساخت ماشین اپل

خالق پراید در تلاش برای ساخت ماشین اپل

 یکی از شعبه‌های کیاموتورز مستقر در جورجیای آمریکا احتمالاً قرار است برای تولید ماشین اپل با این شرکت همکاری کند.

بنابر یک گزارش جدید، شرکت خودرو سازی هیوندای قصد دارد ماشین اپل را به عنوان بخشی از یک توافق داخلی به کارخانه کیا موتورز در آمریکا منتقل کند.

روز یکشنبه گزارشی از Korea IT news منتشر شده که طی آن مشخص شده است که شرکت اپل و هیوندای به دنبال ایجاد یک توافقنامه همکاری برای تولید ماشین اپل تا ماه مارس هستند و قرار شده ساخت وسایل نقلیه الکترونیکی اپل به کارخانه کیاموتورز خالق پراید منتقل شود که مستقر در جورجیای آمریکا و وابسته به گروه هیوندای است.

این گزارش ادعا می‌کند که روز گذشته مذاکره‌ای بین دو شرکت در مورد همکاری برای ساخت ماشین اپل انجام شده و پس از تائید این طرح، پروژه ساخت ماشین می‌تواند در کارخانه West Point کیا موتورز انجام شود و این باعث تسهیل روند همکاری با اپل خواهد شد.

همچنین گفته شده که علیرغم اینکه هیوندای قطب مهمی در تولید و ساخت ماشین اپل محسوب می‌شود، ولی این شرکت کره‌ای اعلام کرده که برای تولید ماشین اپل و صرفاً انتقال آن به کشور آمریکا مناسب نیست و به شدت خواهان نگه داشتن و ادامه برند تجاری هیوندای است.

از طرفی هیوندای قصد ندارد یک تولید کننده تجهیزات اصلی برای ماشین‌های اپل باشد، اما گزارش یاد شده اشاره می‌کند که هیوندای در این زمینه محتاط بوده و هنوز تصمیم جدی در این مورد نگرفته است.

هفته گذشته شایعات زیادی درباره مذاکره اپل با هیوندای مطرح شده که نشان می‌دهد اپل به علت هزینه‌های بالای فناوری و امکانات تولیدی لازم می‌خواهد با این کارخانه برای تولید وسایل نقلیه الکتریکی و توسعه باتری، همکاری کند.

ماه گذشته خبرگزاری رویترز گزارش داد که احتمالاً تولید ماشین الکتریکی اپل از سال 2024 آغاز شود ولی بلومبرگ گزارشی منتشر کرد که نشان دهنده آن بود که ماشین اپل هنوز به مرحله تولید نزدیک نشده و ممکن است طی پنج تا هفت سال طول بکشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420