لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویری از آیفون 5 اس مشکی با رنگی جدید منتشر شد

تصاویری از آیفون 5 اس مشکی با رنگی جدید منتشر شد

یک کاربر توئیتر با اکانت رسمی @DongleBookPro اخیرا تصاویری از نمونه اولیه آیفون 5 اس را با رنگ مشکی به اشتراک گذاشته است.
آیفون 5 اس در سپتامبر 2013 با قابلیت‌هایی عرضه شده که شامل تاچ آیدی، پردازنده 64 بیت و یک فلش LED تروتون بود که برای اولین بار ارائه شد. سایر ویژگی‌های جدید آن شامل یک لنز 5 المنتی با یک دیافراگم f/2.2، یک سنسور دوربین بزرگتر 15 درصد، حالت Burst Mode و فیلمبرداری Slo-Mo با کیفیت 720P و سرعت 120 فریم در ثانیه است.
آیفون 5 اس برای اولین بار با رنگ‌های طلایی، خاکستری فضایی و نقره‌ای عرضه و نسل قبلی آن هم در رنگ‌های سفید، نقره‌ای و مشکی یا ذغالی ارائه شد. این نمونه اولیه با رنگ مشکی تقریبا غیر معمول نشان داده شده است.
اگرچه احتمال دارد اپل قبل از انتخاب این رنگ، رنگهای سفید و سیاه را در نظر داشته اما رنگ جدید برای پنهان کردن آیفون‌های نسل بعدی استفاده شده است.

نکته قابل توجه این است که این نمونه اولیه در دسامبر 2012 تولید شده که تقریبا سه ماه بعد از عرضه آیفون 5 بوده و این نشان می‌دهد که چرخه توسعه آیفون از زمان خود جلوتر است.

رنگ سیاه و اسلیت در نهایت به نفع رنگ اسپیس گری کنار گذاشته شده و این پایه گزینه‌های رنگی آیفون است. گفتنی است که در مدل‌های آیفون 7، آیفون 11، آیفون 12 و 12 پرو از رنگ اسپیس گری استفاده نشده است.

رنگ سیاه و Stone برای آیفون 5، آیپد مینی نسل اول و آیپاد تاچ نسل پنجم در دسترس بوده است. احتمال دارد آیفون 5 اس مشکی در مقابل خراشیده و تراشیده شدن مقاوم باشد و عرضه آن پایانی بر این گونه مشکلات آیفون بوده باشد.

قابل ذکر است که این اکانت توئیتر مرتبا تصاویری از دستگاه‌‌ها و نمونه های اولیه منتشر نشده توسط اپل به اشتراک می گذارد از جمله شامل نمونه اولیه نسل اول آیپاد لمسی با روکش مشکی براق و نسل اول مک مینی با داک آیپاد نانو است.

اپل معمولا سفارش ساخت تعدادی کم از نمونه های اولیه محصولات خود را به کارخانه ها داده و پس از بررسی های انجام شده، برخی از آنها را از چرخه تولید خارج میکند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420