لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه آپدیت VLC برای مک M1 ارائه می‌شود

نسخه آپدیت VLC برای مک M1 ارائه می‌شود

 VLC media player برای سیستم عامل مک او اس و با پشتیبانی کامل از Mac M1 آپدیت و ارائه شده است.

VLC یکی از محبوب‌ترین پخش کننده رسانه‌ای چند پلتفرمی است و نسخه macOS آن با پشتیبانی کامل از Mac M1 اخیراً از طریق یک آپدیت نرم‌افزاری آماده عرضه شده است. در حال حاضر کاربران می‌توانند با نصب نسخه جدید VLC روی مک‌های M1 از تمامی بازدهی دستگاه برای پخش محتوای رسانه‌ای استفاده کنند.

داشتن اپلیکیشن مک سازگار با پلتفرم اپل سیلیکون به این معنی است که این نرم افزار می‌تواند از سخت‌افزارهای دستگاهبا نهایت عملکرد سریع‌تر و بازده انرژی بهتر بهره‌مند شده و این برای کاربران مک بوک قابلیت فوق‌العاده‌ای به شمار می‌آید.

آپدیت VLC 3.0.12 با یک نسخه آماده برای Mac M1 و هرگونه مک دارایپردازنده اپل سیلیکون ارائه می‌شود. قابل‌ذکر است که نسخه آپدیت شده بسیار پیشرفته بوده و به خوبی در مک او اس بیگ سور کار می‌کند. همچنین برای اختلالات صوتی، وضوح پخش قابل تطبیق و بهبود امنیتی رفع اشکال ارائه خواهد کرد.

متأسفانه VLC تا به حال برای باینری عمومی برای پلتفرم‌های مختلف ارائه نشده است زیرا این اپلیکیشن دو نسخه متفاوت برای مک اینتل و مک اپل سیلیکون دارد. هنگامی که کاربران آپدیت برنامه VLC را برای macOS با نسخه آپدیت 3.0.12 دریافت می‌کنند باید برای یک آپدیت دوباره آن را بررسی کرده و نسخه 3.0.12.1 را نصب کرده که برای دستگاه‌های با معماری ARM تدوین شده است.

کاربران می‌توانند VLC را به طور رایگان از وب‌سایت رسمی VideoLAN دریافت کنند. همچنین نسخه موبایل آن برای سیستم عامل iOS رایگان در اپ استور موجود است.

نرم‌افزارهای تولیدشده توسط توسعه دهندگان مختلف به صورت تدریجی در حال انتقال به اپل سیلیکون هستند، با این حال هنوز زمان قابل توجهی برای استفاده از تمامی اپلیکیشن‌ها با نسخه بومی اپل سیلیکون وجود دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420