لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک پرو ۲۰۲۱ با لبه‌های تخت و مشابه با آیفون ۱۲ در عرض تولید خواهد شد

مک بوک پرو ۲۰۲۱ با لبه‌های تخت و مشابه با آیفون ۱۲ در عرض تولید خواهد شد

 مینگ چی کو در گزارش اخیر خود به طراحی خاص و منحصر به فرد مک بوک پروهای ۲۰۲۱ پرداخته و اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا طراحی آن‌ها را مبتنی بر لبه‌های تخت و مشابه با آیفون ۱۲ انجام دهد.

تا پیش از این شرکت اپل اقدام به ساخت آیفون ۱۲ همراه با لبه‌های تخت کرده بود. حال مینگ چی کو به ‌عنوان تحلیلگر سرشناس این کمپانی اعلام کرده که شرکت اپل در دهه جدید میلادی تصمیم دارد تا تمامی محصولات تازه خود را با این طراحی نوین آماده تولید و عرضه به بازار جهانی کند.

تا پیش از این مینگ چی کو ادعاهای زیادی در مورد مک بوک پروهای ۲۰۲۱ کرده بود که بر اساس آن‌ها مشخص شده بود که شرکت اپل تصمیم دارد تا دکمه‌های کیبورد مک بوک پرو را دیگر به صورت چاپی طراحی و توسعه ندهد و به جای آن از نمایشگرهای کوچک روی کیبورد استفاده کند که بر اساس زبان‌های مختلف محتوای متفاوتی را به کاربر نشان می‌دهند. این تحلیلگر همچنین ادعا کرده که شرکت اپل در تلاش است تا از سیستم ارتباطی مگ سیف ۳ در مک بوک پروهای جدید استفاده کنند که باعث افزایش سرعت شارژ باتری در این دستگاه‌های جدید خواهد شد.

مینگ چی کو روزهای گذشته نیز ادعا کرده بود که تاچ بار به‌زودی از طراحی کامپیوترهای مک حذف خواهد شد و شرکت اپل از جایگزینی مناسب برای آن‌ها در طراحی محصولات جدید استفاده خواهد کرد.

با توجه به این موضوع می‌توان مطمئن بود که شرکت اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی طراحی کلیه لپ‌تاپ‌های خود را تغییر خواهد داد و به جای آن ظاهری جدید را به عنوان مک بوک‌های خود معرفی خواهد کرد.

با توجه به شایعات اخیر منتشر شده مشخص شده که علاوه بر طراحی جدید و کاملاً متفاوت، شرکت اپل تصمیم دارد تا مک بوک‌های جدید خود را در دو سایز ۱۴ و ۱۶ اینچ طراحی و تولید کند که مبتنی بر پردازنده تولید شده توسط اینتل و پروژه اپل سیلیکون خواهند بود.

اپل تا سال ۲۰۲۲ میلادی فرآیند استفاده از پردازنده‌های تولید شده توسط اینتل در کامپیوترهای مک را ادامه خواهد داد و پس از آن به سمت تولید و توسعه کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده‌های اختصاصی سیلیکون خواهد رفت و تمامی کامپیوترهای خود را با پردازنده‌های انحصاری و اختصاصی خود آماده تولید و عرضه به بازار جهانی خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373