لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیرعامل جدید اینتل، اپل را یک شرکت مبتنی بر سبک زندگی خواند

مدیرعامل جدید اینتل، اپل را یک شرکت مبتنی بر سبک زندگی خواند

مدیرعامل اینتل به تازگی اعلام کرده که تصمیم به توسعه پردازنده‌های مبتنی بر معماری ARM دارد. او در عین حال اپل را یک شرکت سبک زندگی خوانده است.

Pat Gelsinger که به تازگی در شرکت اینتل به سمت مدیر عامل اجرایی رسیده، ضمن تائید این موضوع که شرکت یاد شده در تلاش است تا روند توسعه پردازنده‌های مبتنی بر معماری ARM را آغاز کند اعلام کرده که این شرکت در حال رقابت با یک کمپانی توسعه دهنده سبک زندگی به عنوان اپل هستند که محصولات مبتنی بر اپل سیلیکون را تولید می‌کند.

تا پیش از این برخی از سهامداران شرکت اینتل از فعالیت این کمپانی در زمینه توسعه پردازنده‌های تولید شده برای کامپیوترها رضایت کافی را نداشتند. این افراد اعلام کرده بودند که شرکت اپل وارد فاز توسعه پردازنده‌های انحصاری خود که مبتنی بر معماری ARM شده و تولید کامپیوترهای اندرویدی که به‌زودی باعث شکست سهم بازار پردازنده‌های اینتل خواهد شد. این افراد اعلام کرده بودند که به همین دلیل اینتل باید وارد فاز رقابت با محصولات مبتنی بر اپل سیلیکون شوند و تلاش‌هایی مبتنی بر معماری مشابه برای کامپیوترها را آماده عرضه به بازار کند.

گفتنی است که سال ۲۰۱۹ نیز شرکت مایکروسافت طی همکاری جدید خود با شرکت کوالکام توانست محصولات جدیدی را مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ و پردازنده‌های مبتنی بر معماری ARM آماده عرضه به بازار کند که این موضوع به نگرانی هر چه بیشتر سهامداران اینتل افزوده است.

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که شرکت اینتل برای تولید تراشه‌های مبتنی بر معماری انحصاری خود، زیر مجموعه از ARM است و با کارخانه‌هایی نظیر TSMC همکاری خواهد کرد تا وظیفه تولید انبوه تراشه‌های جدید برای کامپیوترهای خود را به آن‌ها واگذار کند.

ورود اینتل به فاز تولید کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده‌های ARM ممکن است باعث شود تا بسیاری از تولید کنندگان کامپیوتر نظیر لنوو، دل، اچ پی و ایسوس نیز تصمیم به ساخت محصولات مبتنی بر این پردازنده‌ها بگیرند و کامپیوترهای مک بوک که مبتنی بر اپل سیلیکون ساخته شده‌اند وارد فاز جدیدی از رقابت در بازار جهانی خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373