لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مانیتور تاندربولت اپل با قیمت ارزان‌تر ارائه خواهد شد

مانیتور تاندربولت اپل با قیمت ارزان‌تر ارائه خواهد شد

مانیتور جدید و ارزان قیمت اپل با پورت تاندربولت و در کنار نمایشگر XDR پرو به بازار عرضه خواهد شد.

بنابر گزارش مارک گورمن از بلومبرگ اپل توسعه اولیه یک مانیتور خارجی ارزان قیمت را شروع کرده که همراه با نمایشگر XDR پرو رده بالا و گران قیمت فروخته خواهد شد. نمایشگر XDR مخفف عبارت «Extreme dynamic range» به معنای «گستره دینامیکی فوق‌العاده» است.

مانیتور جدید اپل جایگزینی ارزان قیمت و پردرخواست برای نمایشگر تاندربولت قبلی اپل است که در سال 2011 با قیمت 999 دلار معرفی کرده بود و در 2016 تولید آن متوقف شد. کابل تاندربولت می‌تواند به طور همزمان با سرعت بالا اطلاعات را ارسال و دریافت کند. به نظر می رسد یکی از دلایل متوقف شدن تولید این نمایشگر قیمت بالای تمام شده این مانیتور و فروش کم آنها بوده است.

بنابر ادعای گزارش بلومبرگ، مانیتور خارجی ارزان قیمت اپل روشنایی و نسبت کنتراست کمتری در مقایسه با نمایشگر XDR پرو داشته و احتمالا با قیمت 4,999 دلار، بدون احتساب قیمت استند 999 دلاری آن عرضه خواهد شد.

مانیتور فعلی اپل که در سال 2019 رونمایی شده با قیمت 5000 دلار و بدون احتساب قیمت استند 1000 دلاری آن قابل فروش است. مانیتور ارزان قیمت به دلیل شفافیت و کنتراست کمتر برای استفاده حرفه‌ای مناسب نیست؛ اما کاربران دیگر میتوانند آن را استفاده کنند.

قابل ذکر است که تا به حال در مورد سایز، وضوح تصویر و سایر مشخصات نمایشگر ارزان قیمت اپل خبری ارائه نشده است. نمایشگر XDR پرو 32 اینچی 6K با لبه‌های بسیار نازک است؛ در حالی که نمایشگر تاندربولت 27 اینچی با وضوح QHD خواهد بود.

نمایشگر XDR پرو بیشتر از یک میلیارد طیف رنگی دارد که به تصاویر درخشندگی و دقت بالایی می‌بخشد. ویژگی دیگر مانیتور احتمالی جدید آن است که از هر طرف به نمایشگر نگاه کنید تصویر کاملا واضح و شفاف بوده و تفاوت رنگی را مشاهده نمی‌کنید.

همچنین صفحه نمایش آن لبه به لبه بوده که موجب ارتقای کیفیت تصویر می شود و این ویژگی یک مانیتور حرفه‌ای است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373