لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تلاش فیس‌بوک برای گیج کردن کاربران واتساپ تا 3 ماه دیگر ادامه می‌یابد

تلاش فیس‌بوک برای گیج کردن کاربران واتساپ تا 3 ماه دیگر ادامه می‌یابد

پس از مشخص شدن تصمیم فیس‌بوک برای به‌روزرسانی بیانیه حریم خصوصی و اقدام به جمع‌آوری اطلاعات کاربران و انتقال آن‌ها به شبکه اجتماعی خود، حال مشخص شده که این شرکت در تلاش است تا از طریق به «تعویق انداختن این فرایند» اقدام به گیج کردن کاربران واتساپ کند.

واتساپ تا سه ماه آینده هیچ اقدامی برای انتقال داده‌های کاربران و آپدیت حریم خصوصی خود انجام نمی‌دهد. این مسئله به معنای آن است که بسیاری از کاربران به‌زودی آپدیت‌های حریم خصوصی واتساپ را برای مدتی مشخص فراموش کرده و همچنان از این پیام رسان استفاده خواهند کرد.

ترفند شرکت فیس بوک باعث شده تا کاربران برای مدتی مشخص، اتفاقات یاد شده را فراموش کنند و فعلاً اقدام به پاک کردن پیام رسان واتساپ و استفاده از نرم افزارهای جایگزین نکنند. پس از مشخص شدن اقدامات اخیر برای انتقال داده‌های کاربران واتساپ به فیس‌بوک بسیاری از کاربران تصمیم به استفاده از پیام رسان‌های جایگزین نظیر سیگنال‌ و تلگرام گرفتند. این موضوع باعث شد تا تعداد دانلود روزانه واتساپ به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند. در این میان حتی بسیاری از خبرگزاری‌ها از تصمیم اخیر فیس‌بوک در قبال کاربران ابراز نارضایتی کرده بودند. حال مشخص شده که شرکت فیس‌بوک در تلاش است با به تعویق انداختن فرایند انتقال اطلاعات کاربران و استفاده نادرست از آن‌ها در زمانی دیگر، کاربران را تا حدودی گیج کند و سر و صداهای ایجاد شده علیه خود را خاموش کند.

فیس‌بوک احتمالاً فرایند انتقال اطلاعات شخصی کاربران خود را از سه ماه آینده و برای بار دیگر از سر می‌گیرد. گفتنی است فیس‌بوک بر این ادعا است که قربانی تبلیغات منفی علیه پیام رسان واتساپ شده و برخی اطلاعات نادرست علیه او منتشر شده است و این پیام رسان تصمیمی برای سوء استفاده از اطلاعات شخصی کاربران ندارد‌.

با این حال بسیاری از کاربران و تحلیلگران اقدامات اخیر واتساپ را به عنوان دروازه‌ای برای سو استفاده از اطلاعات افراد در نظر گرفته اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373