لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شکایت از اپل به خاطر انتشار تلگرام در اپ استور

شکایت از اپل به خاطر انتشار تلگرام در اپ استور

برخی فعالان سیاسی و اجتماعی آمریکا به تازگی پرونده‌های قانونی را علیه شرکت اپل ثبت کرده‌اند و از این شرکت درخواست کرده‌اند تا نسخه‌های تلگرام در اپل استور را هرچه سریع‌تر حذف کند. در شکایت اپل آمده است که تلگرام باید از اپ استور حذف شود.

بر اساس گزارش واشنگتن پشت این فعالان سیاسی و اجتماعی طی شکایت از اپل اعلام کرده‌اند که پیام رسان تلگرام به ابزاری برای نفرت پراکنی در جامعه آمریکا تبدیل شده است. این افراد مشخصاً به مسائل و اتفاقاتی که در جریان حمله به ساختمان پارلمان آمریکا افتاد اشاره کرده‌اند. این افراد همچنین مسائلی همچون ادعاهای نفرت پراکنانه برخی از سیاستمدارهای آمریکا نظیر سفیر سابق این کشور در مراکش در تلگرام را مطرح کرده و اعلام کرده‌اند که تلگرام به پلتفرمی برای د نفرت پراکنی تبدیل شده است و هر چه سریع‌تر باید از اپ استور حذف شوند

در بیانیه‌ای که این افراد منتشر کرده‌اند، آمده است که بسیاری از گروه‌های نئونازی و نژادپرستان سفیدپوست محتوای خود را از طریق اپلیکیشن‌های تائید شده از طرف اپل که در اپ استور ارائه شده منتشر می‌کنند. این بیانیه مشخصاً به تلگرام اشاره کرده و درخواست کرده‌اند که چه سریع‌تر این پیام‌رسان از اپ استور حذف شود.

آن‌ها همچنین در این بیانیه به پاول دوروف مؤسس تلگرام اشاره کرده و طی آن از این توسعه دهنده درخواست اقدام سریع علیه محتوای نفرت پراکنانه در تلگرام را کرده‌اند. درخواست پایانی این افراد حذف کامل و کنترل محتوای منتشر شده از طریق تلگرام به صورت روزمره است. تلگرام مدتی است که محتوای خود را از طریق وب و به صورت عمومی نیز منتشر می‌کند و همین موضوع باعث شده تا کاربران بدون نصب اپلیکیشن آن و از طریق یک مرورگر و جست و جو کننده اینترنتی، به محتوای آن دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که تا پیش از این نیز تلگرام چندین بار از اپ استور حذف شده بود که مشخصاً اپل دلیل آن را انتشار محتوای غیرمجاز در این پیام رسان معرفی کرده بود که پس از آن طی رایزنی‌ها و حذف محتوای مربوطه دوباره به حالت عادی بازگشته بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373