لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش اپل واچ و ایرپاد و سهم غالب بازار پوشیدنی‌های هوشمند

فروش اپل واچ و ایرپاد و سهم غالب بازار پوشیدنی‌های هوشمند

 طبق گزارش‌های منتشر شده از یک موسسه تحقیقاتی، بیشترین سهم بازار پوشیدنی‌های هوشمند در سال 2020مربوط به فروش اپل واچ و ایرپاد بوده است.

اخیراً گزارشی منتشر شده که اپل با وجود فروش ایرپادهای محبوب خود که بیش از یک چهارم فروش کلی این بازار را در اختیار داشته و پیشرو بودن خود در بازار هدفون‌های بی‌سیم در سال 2020 را حفظ کرده است.

مطابق تحقیقات Counterpoint فروش محصولات اپل شامل 29 درصد از فروش هدفون‌های استریو تمام بی‌سیم در سه ماهه سوم 2020 بوده، در حالی که اپل واچ در حدود 28 درصد از فروش ساعت‌های هوشمند را به خود اختصاص داده است. به همین دلیل اپل سهم غالبی از فروش اپل واچ و ایرپاد برای خود حفظ کرده است.

بازار پوشیدنی‌های هوشمند به پنج بخش تقسیم می‌شود که بخش مهمی از آن شامل پوشیدنی‌های مربوط به گوش و مچ دست می‌شود که در رقابت بین برندها، اپل عملکرد بهتری داشته؛ علیرغم اینکه محصولات اپل معمولاً قیمت بسیار بالایی نسبت به سایر رقبا دارد.

تحلیلگران این موسسه می‌گویند یکی از عوامل رشد فروش محصولات اپل به مصرف کنندگان اکوسیستم قدرتمند اپل مربوط است که شامل افرادی با رده درآمد مشخص هستند.

تحقیقات پیش بینی می‌کند که صنعت هدفون‌های تمام بی‌سیم دارای رشد 83 درصدی بوده و احتمالاً به 238 میلیون واحد در سال جاری خواهد رسید که می‌تواند به دلیل حذف جک 3.5 میلی متری هدفون از گوشی‌های هوشمند و حذف هدفون از جعبه گوشی‌ها باشد که اپل آغازگر آن بوده است.

موسسه کانترپوینت بر این باور است که بحران جهانی اخیر موجب افزایش علاقه‌مندی کاربران به سلامتی و تناسب اندام شده که می‌تواند دلیلی بر رشد فزاینده بازار ساعت‌های هوشمند باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373